רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

הודיה רן - כתבת פלילים במרכז
הודיה רן - כתבת פלילים במרכז

מפגינים נגד חרדים חסמו את הכניסה לבני ברק: "זאת רק ההתחלה״

icon-msg
66 תגובות
אסי פנחס
אסי פנחס

חבל לא חסמו אותם 50 אלף היום. ובמוצש. ואז לבקום

w s
w s

כידוע כמה בודדים שלא שווים יחס

2
AVI AVI
AVI AVI

בוחרים בכל מפלגה שתומכת בגיוס חרדים וביציאתם לעבודה

2
Oo Oo
Oo Oo

אנטישמים חובה להילחם באנטישמים

1
אלירז אזולאי
אלירז אזולאי

מחכים לראות רימונים, וקריעת בגדים, ופרשים ואלות ברגליים של הארורים, אךךך הצביעות צועקת

1
ימין מלא
ימין מלא

שמאלנים ארורים אנשיי השטן זבלות. כניראה ה7 באוקטובר לא הספיק אה מטומטמים

5
משה זוהר
משה זוהר הגיב/ה תגובה אחת
ימין מלא
ימין מלא

שהם עושים הפגנות צריך לעמוד מולם בהפגנות ענק ולהראות להם שאנו הרוב כאן וזהו עד לפה

3
ימין מלא
ימין מלא

האמת.מגיע לנו הימין שהוא רוב. שהם עשו מחאות להרס המדינה בקפלן ואיילון לא עשינו כלום!!!!

4
אלירז אזולאי
אלירז אזולאי

כמה תשלמו על זה אני לא מקנא בכם!! קפלניסטים ארורים! שבת שלום ומבורך לכל מי שיהודי פה

5
הצג את כל 2 התגובות
Shira altatal
Shira altatal

איך אמרה הגברת....אין מחאה לגיטימית ללא הפרעה לסדר הציבורי,למדנו שלכולם מותר וגם לחרדים חופש הביטוי ,הרי הבנו שזוהי דמוקרטיה,לא!?

2
😎 חנינה ליגאל עמיר עכשיו 😎
😎 חנינה ליגאל עמיר עכשיו 😎

זה לא מלחמת אחים כי ה00מאלנים האנרכיסטים עוכרי ישראל ואוהבי ערבים לא אחים שלנו הם אויבים שלנו יותר ממחבלים

6
😎 חנינה ליגאל עמיר עכשיו 😎
😎 חנינה ליגאל עמיר עכשיו 😎

עכשיו הכל מובן שיש להם שנאה לדת כי הם חוסמים דווקא ביום כזה לחוץ. והחרדים חסמו בסתם יום

4
יעקב פרידלר
יעקב פרידלר

חבל שלא עשו מהפעם הראשונה ויש גם אלעד ומודיעין עלית וביתר עילית

2
H Ha
H Ha

כמו שנאמר המלחמה היא לא י חילונית המלחמה היא פנימית , מי שאשם זה הממשלה . כל הכבוד שיתגייסו יעבדו ישלמו זהו מספיק נמאס לנו מפראזיטים

1
Carmit  asraf
Carmit asraf

טוב מאוד!

2
g y
g y

שמאלנות ארורה

5
מרדכי אליאני
מרדכי אליאני הגיב/ה תגובה אחת
יוסי גל
יוסי גל

ככה נראת מלחמת אחים

1
בן עזרא רחל
בן עזרא רחל

מצוין

2
אייל עמרני
אייל עמרני

מלחמת אחים זהו המדינה מגיעה לסיומה אתם דפוקים תמכרו את המדינה הזאת תבינו אף פה לא יהיה הבמדינה הזאת אלהים ישלם לנו במחיר כואב הרבה יותר מ 7.10 ורק אתם אשמים כל מי שבהפגנות תהיו אשמים למלחמה הזאת

2
הצג את כל 2 התגובות
אוהד איזנקוט אהרנוביץ
אוהד איזנקוט אהרנוביץ

חולי נפש,קפלניסטים - ברחו מגהה

5
H Ha
H Ha הגיב/ה תגובה אחת
שמאלן לשעבר
שמאלן לשעבר

הרוב השפוי והדומם הדתיים המסורתיים החילונים מוקיעים את הקפלניסטים שהביאו עלינו את שואת אוקטובר

7
מאירה חביב
מאירה חביב

הגיע הזמן שילמדו לקח לא ייתכן שיעשו מה שהם רוצים במדינה הכל אשמה הממשלה בזה ביבי תראה למה הובלת את המדינה בשביל כסא

6
הצג את כל 3 התגובות
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

השמולנים הנ בלות ד פגינו עשר שנים יום ולילה ברגע שדתיים חוסמים כביש הם ישר מתבכיניים ועושים גם ואז שהם יפגינו אז הימין יפגין ומה סובל כולם ביחד שמאל זה עונש ויעלם בהזרת השם יתברח הם וכול הילדים שלהם אמן סלע

2
שמאלן לשעבר
שמאלן לשעבר

לקפלניסטים בשירות איראן מותר לחסום כבישים כי הם מהמקום הנכון הלוא השבט הלבנבן. "חילונים החופשיים "עאלק. תמשיכו ככה אתם מוסיפים מנדטים לליכוד. רק ערוץ 14

5
Eli Hazan
Eli Hazan הגיב/ה תגובה אחת
דניאל שירי
דניאל שירי

המכה הבאה למדינה. עומדת להגיע. יופי !!!

3
Carmit  asraf
Carmit asraf הגיב/ה תגובה אחת