מפגינים נגד חרדים חסמו את הכניסה לבני ברק: "זאת רק ההתחלה״
66 תגובות
אסי פנחס
חבל לא חסמו אותם 50 אלף היום. ובמוצש. ואז לבקום
w s
כידוע כמה בודדים שלא שווים יחס
AVI AVI
בוחרים בכל מפלגה שתומכת בגיוס חרדים
וביציאתם לעבודה
Oo Oo
אנטישמים חובה להילחם באנטישמים
אלירז אזולאי
מחכים לראות רימונים, וקריעת בגדים, ופרשים ואלות ברגליים של הארורים, אךךך הצביעות צועקת
ימין מלא
שמאלנים ארורים אנשיי השטן זבלות. כניראה ה7 באוקטובר לא הספיק אה מטומטמים
משה זוהר הגיב/ה תגובה אחת
ימין מלא
שהם עושים הפגנות צריך לעמוד מולם בהפגנות ענק ולהראות להם שאנו הרוב כאן וזהו עד לפה
ימין מלא
האמת.מגיע לנו הימין שהוא רוב. שהם עשו מחאות להרס המדינה בקפלן ואיילון לא עשינו כלום!!!!
אלירז אזולאי
כמה תשלמו על זה אני לא מקנא בכם!! קפלניסטים ארורים! שבת שלום ומבורך לכל מי שיהודי פה
הצג את כל 2 התגובות
Shira altatal
איך אמרה הגברת....אין מחאה לגיטימית ללא הפרעה לסדר הציבורי,למדנו שלכולם מותר וגם לחרדים חופש הביטוי ,הרי הבנו שזוהי דמוקרטיה,לא!?
😎 חנינה ליגאל עמיר עכשיו 😎
זה לא מלחמת אחים כי ה00מאלנים האנרכיסטים עוכרי ישראל ואוהבי ערבים לא אחים שלנו הם אויבים שלנו יותר ממחבלים
😎 חנינה ליגאל עמיר עכשיו 😎
עכשיו הכל מובן שיש להם שנאה לדת כי הם חוסמים דווקא ביום כזה לחוץ. והחרדים חסמו בסתם יום
יעקב פרידלר
חבל שלא עשו מהפעם הראשונה ויש גם אלעד ומודיעין עלית וביתר עילית
H Ha
כמו שנאמר המלחמה היא לא י חילונית המלחמה היא פנימית , מי שאשם זה הממשלה .
כל הכבוד שיתגייסו יעבדו ישלמו זהו מספיק נמאס לנו מפראזיטים
Carmit asraf
טוב מאוד!
g y
שמאלנות ארורה
מרדכי אליאני הגיב/ה תגובה אחת
יוסי גל
ככה נראת מלחמת אחים
בן עזרא רחל
מצוין
אייל עמרני
מלחמת אחים זהו המדינה מגיעה לסיומה אתם דפוקים תמכרו את המדינה הזאת תבינו אף פה לא יהיה הבמדינה הזאת אלהים ישלם לנו במחיר כואב הרבה יותר מ 7.10 ורק אתם אשמים כל מי שבהפגנות תהיו אשמים למלחמה הזאת
הצג את כל 2 התגובות
אוהד איזנקוט אהרנוביץ
חולי נפש,קפלניסטים - ברחו מגהה
H Ha הגיב/ה תגובה אחת
שמאלן לשעבר
הרוב השפוי והדומם הדתיים המסורתיים החילונים מוקיעים את הקפלניסטים שהביאו עלינו את שואת אוקטובר
מאירה חביב
הגיע הזמן שילמדו לקח לא ייתכן שיעשו מה שהם רוצים במדינה הכל אשמה הממשלה בזה ביבי תראה למה הובלת את המדינה בשביל כסא
הצג את כל 3 התגובות
אבי הצדיק
השמולנים הנ בלות ד פגינו עשר שנים יום ולילה ברגע שדתיים חוסמים כביש הם ישר מתבכיניים ועושים גם ואז שהם יפגינו אז הימין יפגין ומה סובל כולם ביחד שמאל זה עונש ויעלם בהזרת השם יתברח הם וכול הילדים שלהם אמן סלע
שמאלן לשעבר
לקפלניסטים בשירות איראן מותר לחסום כבישים כי הם מהמקום הנכון הלוא השבט הלבנבן. "חילונים החופשיים "עאלק. תמשיכו ככה אתם מוסיפים מנדטים לליכוד. רק ערוץ 14
חבל לא חסמו אותם 50 אלף היום. ובמוצש. ואז לבקום
כידוע כמה בודדים שלא שווים יחס
בוחרים בכל מפלגה שתומכת בגיוס חרדים וביציאתם לעבודה
אנטישמים חובה להילחם באנטישמים
מחכים לראות רימונים, וקריעת בגדים, ופרשים ואלות ברגליים של הארורים, אךךך הצביעות צועקת
שמאלנים ארורים אנשיי השטן זבלות. כניראה ה7 באוקטובר לא הספיק אה מטומטמים
שהם עושים הפגנות צריך לעמוד מולם בהפגנות ענק ולהראות להם שאנו הרוב כאן וזהו עד לפה
האמת.מגיע לנו הימין שהוא רוב. שהם עשו מחאות להרס המדינה בקפלן ואיילון לא עשינו כלום!!!!
כמה תשלמו על זה אני לא מקנא בכם!! קפלניסטים ארורים! שבת שלום ומבורך לכל מי שיהודי פה
איך אמרה הגברת....אין מחאה לגיטימית ללא הפרעה לסדר הציבורי,למדנו שלכולם מותר וגם לחרדים חופש הביטוי ,הרי הבנו שזוהי דמוקרטיה,לא!?
זה לא מלחמת אחים כי ה00מאלנים האנרכיסטים עוכרי ישראל ואוהבי ערבים לא אחים שלנו הם אויבים שלנו יותר ממחבלים
עכשיו הכל מובן שיש להם שנאה לדת כי הם חוסמים דווקא ביום כזה לחוץ. והחרדים חסמו בסתם יום
חבל שלא עשו מהפעם הראשונה ויש גם אלעד ומודיעין עלית וביתר עילית
כמו שנאמר המלחמה היא לא י חילונית המלחמה היא פנימית , מי שאשם זה הממשלה . כל הכבוד שיתגייסו יעבדו ישלמו זהו מספיק נמאס לנו מפראזיטים
טוב מאוד!
שמאלנות ארורה
ככה נראת מלחמת אחים
מצוין
מלחמת אחים זהו המדינה מגיעה לסיומה אתם דפוקים תמכרו את המדינה הזאת תבינו אף פה לא יהיה הבמדינה הזאת אלהים ישלם לנו במחיר כואב הרבה יותר מ 7.10 ורק אתם אשמים כל מי שבהפגנות תהיו אשמים למלחמה הזאת
חולי נפש,קפלניסטים - ברחו מגהה
הרוב השפוי והדומם הדתיים המסורתיים החילונים מוקיעים את הקפלניסטים שהביאו עלינו את שואת אוקטובר
הגיע הזמן שילמדו לקח לא ייתכן שיעשו מה שהם רוצים במדינה הכל אשמה הממשלה בזה ביבי תראה למה הובלת את המדינה בשביל כסא
השמולנים הנ בלות ד פגינו עשר שנים יום ולילה ברגע שדתיים חוסמים כביש הם ישר מתבכיניים ועושים גם ואז שהם יפגינו אז הימין יפגין ומה סובל כולם ביחד שמאל זה עונש ויעלם בהזרת השם יתברח הם וכול הילדים שלהם אמן סלע
לקפלניסטים בשירות איראן מותר לחסום כבישים כי הם מהמקום הנכון הלוא השבט הלבנבן. "חילונים החופשיים "עאלק. תמשיכו ככה אתם מוסיפים מנדטים לליכוד. רק ערוץ 14
המכה הבאה למדינה. עומדת להגיע. יופי !!!