רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

מקור צבאי איראני: ״מוכנים למלחמה ארוכת טווח״

icon-msg
10 תגובות
אייזק ניוטון
אייזק ניוטון

אבל לנו אין זמן וחשק למלחמה ארוכה... ולכן עוד הלילה צריך להשמיד את כל הדאחיה בביירות ואחר כך לתקוף בנשק לא קונבנציונאלי את ערי איראן עד להשמדה מוחלטת .

מקס סבג
מקס סבג

ישראל חייבת להוריד את הכפפות ראשית.לתקוף בדחייה להבהיר לאירן שאנחנו מנתקים הקשר בין הזירות באירן הגיע הזמן להתחיל בתשתיות גשרים נפט מוסדות ממשל חשמל ומים...

1
נחשון המנחש
נחשון המנחש

לא אל תגידו את זה הדרג הכושל הזה יתחיל להזיע קוביות

Amir Leshem
Amir Leshem

הלוואי. הבעיה שכל הזמן עוצרים אותנו כל מיני טראמפ שמאמפ

Smack  -~
Smack -~

גם אנחנו!

מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני

טראמפ וביבי יתנו לאיראן אפשרות להשלים את פרוייקט הגרעין . מה עזרו הפוסטריּם של ביבי באו"ם ? סבב 1 , סבב 2 , סבב 3 .... איראן עם כול ההסכמים הקודמים הגיעה ל 60% אורניום , היא צריכה 80 לפצצות אטום ! זה רק ענין של זמן עד שיהיה פה סבב גרעיני . ☢️

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

טראמפ: "נתניהו ייאלץ לקבל עסקה אמריקאית עם איראן. אני זה שמחליט, נתניהו לא מחליט" וזה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ???

1
ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

😂😂😂 אם ישראל רוצה מחר הכל יהפוך לדומם באיראן ! 😂😂😂😂😂

הצג את כל 2 התגובות