Pineapple Loverתרופות פסיכיאטריות זה פי אלף יותר גרוע. נו ברור זה יותר משתלם שיקחו אנשים תרופות כל החיים
הרופא אישר לי ואני לא לוקח
תרופות פסיכיאטריות זה פי אלף יותר גרוע. נו ברור זה יותר משתלם שיקחו אנשים תרופות כל החיים
שחררו כבר קנאביס לכל מי שרוצה ותמחקו את הסיגריות שבאמת מזיקות
משרד הבריאות אתם טועים בגדול
חיים בסרט זה מציל לי את החיים הקנאביס אני נכה צהל