רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי
ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי

משרד החוץ האיראני: ״ארצות הברית נושאת באחריות ישירה״

icon-msg
15 תגובות
צדיק המסיכות
צדיק המסיכות

טוב מאד ! אירן מאשימה את טראמפ על ההסכם שלום המדומה שלו עם אירן , הם מאותתים לו , טראמפ אתה חולה , אירן לא רוצה שלום , תפסיק להכריח אותנו לשלום . יהיו הפרות של הפסקת האש בגללך טראמפ.

שלמה אלוק
שלמה אלוק

סוף סוף שקט בצפון ¡¡¡ או שקט מדומה.? או שקט מוקפה. ? או שזה השקט שליפני הסערה ?

1
שלמה אלוק
שלמה אלוק

יאלה ביבי הידה לא להוריד את הרגל מהגז עד הניצחון המוחלט..... שיהיה באמת שקט 40 שנה קדימה ועל זה נאמר ותישקוט הארץ 40 שנה ...ביבי אתה שליח של בורא עולם ואין על זה ויקוח חד משמעי בהצלחה לכול חילי צהל באשר הם באוויר בים וביבשה חיזקו ואימצו....

1
מקס סבג
מקס סבג

בינתיים כשאנחנ6 במקלטים הגועליציה עסוקה בלשדוד את הקופה ואת הדמוקרטיה בחוקים אנטי ציוניים ..מי שיצביע לשס ולליכוד הוא טנטי ציוני...ביבי ודרעי הם אסון למדינה...

2
מארק שניידר
מארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

משמרות המהפכה ומישטר האירני באירן דיכאו את העם באירן הרגו רצחו ןעינו מאות אלפים העם האירני רק מה דמישמרות המהפכה יפלו הם עד שלא יראו שמשרדי משמרות המהפכה והשילטון יפול הם לא יכולים לצאת להפגין ברחובות הם מפחדים שלא ירו בהם צריך לתקוף את אירן בכל הכוח

3
מקס סבג
מקס סבג

חייבים לתקוף בדחייה הכל התחיל בגלל תקיפה בדחיה אם לא נתקוף בדחייה המשמעות שאנחנו מורתעים מאירן שעשתה חיבור בין הדחייה לבין תקיפת ישראל...

3
מקס סבג
מקס סבג

עכשיו הזמן לחתוך את אירן להפיל גשרים גדולים ולחלק את אירן לחלקים..

4
בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

קדימה לתקוף את תימן מדינה ענייה הם במפה יבשה קטנה שצריך למחוק מעל המפה אחרי תימן לתקוף את אירן וליזבאלה להחליש אותם לגרום למשמרות המהפכה להרים ידיים

4
בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

כל הכבוד לדרג. מדיני לביבי ולצה"ל וחייל האוויר שתכף הגיבו ותקפו חזרה את משמרות המהפכה באירן לתת להם בראש שיבחנו שהאיומים שלהם לא מזיז לדרג המדיני בישראל ושום ריבון לא יפחיד ויאיים על אזרחי מדינת. ישראל יש לנו צבא חזק דניךחם בכמה חזיתות וניצחו בקרבות

5
בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

מדינת ישראל מדינה ריבונית לא תבליג על איום מאירן תימן חיזבאלה גם טראפ לא יכל להתערב זכותה של מדינת ישראל להגן על ביטחון אזרחי המדינה ושום איום לא יפחיד את צה"ל ביבי והדאג המדיני להפך חייל האוויר לא ירשה להגיע למצב של כל פעם תקיפה מאירן תימן וחיזבאלה

5
בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

ברגע שאירן רואה שמדינת ישראל יתקפו בחזרה את אירן הם רועדים מפחד אין להם מספיק תחמושת הם לא כל כך מוכנים להילחם לכן הם מאיי ים על טראפ מנסים ליצור לחץ על טראפ כדי שישתיק את צה"ל אבל מדינת ישראל שנלחמה בכמה חזיתות נגד אוייבים וניצחה במלחמות זה מפחיד את אירן

5
בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

וטראפ מנסה ללקק לאירן לכיסויי תחת שלו הדרג המדיני לא אמורים לשמוע להנחיות של טראפ שעלולה להביא לפגיעה קשה בביטחון מדינת ישראל טראפ מסוכן למדינת ישראל מתהפך כמו סטק דואג לאינטרס שלו טראפ יצא לוזר שהדרג המדיני וביבי לקחו את המושכות לידיים ויצאו לתקיפה

5
בעד הרפורמה  נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות

אירן משחקת ברגשות של נשיא ארצות הברית טראפ שמנסה לאיים על טראפ כי מפחדים מהזרוע של צה"ל שלא תשמע יותר לטראפ מדינת ישראל מדינה ריבונית שאמורה להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל ולא אמורה לשמוע לאינטרסים של טראפ שלא מתאים האינטרס של טראפ עם ישראל

4
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

טראמפ: "נתניהו ייאלץ לקבל עסקה אמריקאית עם איראן. אני זה שמחליט, נתניהו לא מחליט" וזה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ???

3