מתעשת, קם ומנטרל את המחבל: כך סוכל ניסיון פיגוע הדקירה בצפון
16 תגובות
אוריאל שריקי
תתארו לכם שהיה לוחם אחר והוא לא ביכלל בכיוון מה היה קורה.איש מילואים ערני מפוקס בא לעבודה על הצד הטוב ביותר כו הכבוד לך
ויצמן סבטן
להבא לאחר התירקור איםשרי שוטר שיאבטיח תחנת הסעה, או שיגיע שיסע טראמם עם רכב מיטרתי הסעה עד ליעד בטוח
יוסף מרקוביץ
לוסי המוסלמית .המחבל שיך למשפחתך .?
אזרח אזרח
כל הכבוד ללוחם
חלאס חלאס
צריך לגרש אותו ואת משפחתו מג'דיידה מכר לאיראן
אסי פנחס
היה צריך לירות לו בין העיניים. ואז גם את הנהג. חבל מאוד.
שמחה שלו
חיל יקר לא יריתה גלל החוקים המטורללים של הגנרלים הגיע הזמן שישנו את החוקים
ויצמן סבטן
זה מחבל מתועב טפוס היתנהגות של הנוקבא חמאס,השאלה עם הוא פועל לבד או יש כבוצה,מעבר לכל לשביח את החייל פעל כמו מה שמצופה מחייל צהל " השם"ישמור עליך ועל כל חילי צהל" אמן
אבי גרידי
למה לא ירה לו בראש
שילה שש
כל הכבוד!
עם הנצח 🇸🇨🇺🇲🇮🇱✡️✡️✡️✡️ אין עוד מלבדו 👑 חרבות ברזל ⚔️ 🔟.7️⃣
לא הבנתי למה לא דפקת בו כדור לראש למהההה .
Amit Efrati
בעוד 3...2..1 "יעטפו" אותו בעטיפת לוקה בנפשו חלאה
ורה הררי
וואו כל הכבוד ללוחם
אברהם ענו
היה צריך לחסל אותו .כשבא על מנת לשפוך דם
fanny chwartz
מי שלא יודע נורמת בתנהגות זה מה שצריך יישר כוח ללוחם
תתארו לכם שהיה לוחם אחר והוא לא ביכלל בכיוון מה היה קורה.איש מילואים ערני מפוקס בא לעבודה על הצד הטוב ביותר כו הכבוד לך
להבא לאחר התירקור איםשרי שוטר שיאבטיח תחנת הסעה, או שיגיע שיסע טראמם עם רכב מיטרתי הסעה עד ליעד בטוח
לוסי המוסלמית .המחבל שיך למשפחתך .?
כל הכבוד ללוחם
צריך לגרש אותו ואת משפחתו מג'דיידה מכר לאיראן
היה צריך לירות לו בין העיניים. ואז גם את הנהג. חבל מאוד.
חיל יקר לא יריתה גלל החוקים המטורללים של הגנרלים הגיע הזמן שישנו את החוקים
זה מחבל מתועב טפוס היתנהגות של הנוקבא חמאס,השאלה עם הוא פועל לבד או יש כבוצה,מעבר לכל לשביח את החייל פעל כמו מה שמצופה מחייל צהל " השם"ישמור עליך ועל כל חילי צהל" אמן
למה לא ירה לו בראש
כל הכבוד!
לא הבנתי למה לא דפקת בו כדור לראש למהההה .
בעוד 3...2..1 "יעטפו" אותו בעטיפת לוקה בנפשו חלאה
וואו כל הכבוד ללוחם
היה צריך לחסל אותו .כשבא על מנת לשפוך דם
מי שלא יודע נורמת בתנהגות זה מה שצריך יישר כוח ללוחם
היה צריך לחסל אותו.