רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

משמר הגבול
משמר הגבול

מתעשת, קם ומנטרל את המחבל: כך סוכל ניסיון פיגוע הדקירה בצפון

icon-msg
16 תגובות
אוריאל שריקי
אוריאל שריקי

תתארו לכם שהיה לוחם אחר והוא לא ביכלל בכיוון מה היה קורה.איש מילואים ערני מפוקס בא לעבודה על הצד הטוב ביותר כו הכבוד לך

1
ויצמן סבטן
ויצמן סבטן

להבא לאחר התירקור איםשרי שוטר שיאבטיח תחנת הסעה, או שיגיע שיסע טראמם עם רכב מיטרתי הסעה עד ליעד בטוח

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

לוסי המוסלמית .המחבל שיך למשפחתך .?

אזרח אזרח
אזרח אזרח

כל הכבוד ללוחם

חלאס חלאס
חלאס חלאס

צריך לגרש אותו ואת משפחתו מג'דיידה מכר לאיראן

1
אסי פנחס
אסי פנחס

היה צריך לירות לו בין העיניים. ואז גם את הנהג. חבל מאוד.

2
שמחה שלו
שמחה שלו

חיל יקר לא יריתה גלל החוקים המטורללים של הגנרלים הגיע הזמן שישנו את החוקים

4
ויצמן סבטן
ויצמן סבטן

זה מחבל מתועב טפוס היתנהגות של הנוקבא חמאס,השאלה עם הוא פועל לבד או יש כבוצה,מעבר לכל לשביח את החייל פעל כמו מה שמצופה מחייל צהל " השם"ישמור עליך ועל כל חילי צהל" אמן

3
אבי גרידי
אבי גרידי

למה לא ירה לו בראש

2
שילה שש
שילה שש

כל הכבוד!

2
עם הנצח  🇸🇨🇺🇲🇮🇱✡️✡️✡️✡️ אין עוד מלבדו 👑 חרבות ברזל ⚔️ 🔟.7️⃣
עם הנצח 🇸🇨🇺🇲🇮🇱✡️✡️✡️✡️ אין עוד מלבדו 👑 חרבות ברזל ⚔️ 🔟.7️⃣

לא הבנתי למה לא דפקת בו כדור לראש למהההה .

2
Amit Efrati
Amit Efrati

בעוד 3...2..1 "יעטפו" אותו בעטיפת לוקה בנפשו חלאה

1
ורה הררי
ורה הררי

וואו כל הכבוד ללוחם

3
אברהם ענו
אברהם ענו

היה צריך לחסל אותו .כשבא על מנת לשפוך דם

3
fanny chwartz
fanny chwartz

מי שלא יודע נורמת בתנהגות זה מה שצריך יישר כוח ללוחם

3
עמלייה בונדה
עמלייה בונדה

היה צריך לחסל אותו.

4