רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עמית אביטן
עמית אביטן

הנזק שנגרם לבסיסים האמריקניים - ופריסת הכוחות החדשה באזור

icon-msg
10 תגובות
זורבה היווני
זורבה היווני

טראמפ שוקל לפנות את הבסיבים ולהעביר לחברים החדשים באיראן משמרות המהפכה

ח ל
ח ל

אחרי שמכרו אותנו לאויב , שיקימו באיטליה שגם ברשימה של אירן

נחשון המנחש
נחשון המנחש

שיקימו בסיסים אצל חברים שלהם בקטאר ממשלה איומה

אבי  הצדיק
אבי הצדיק

הכול שקר זה מפחד והסכם שהם יעזבו רק ביבי לא פחדן

שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

טוב מאוד ככה הם יבינו שאין שלום עם טרור

יעקב יעקב
יעקב יעקב

מסתבר לאט לאט שללא ישראל , האירנים היו שוברים לאמריקנים את העצמות ... בלוף המאה !

חיים הראל
חיים הראל

צבא אפס מוגי לב ושקרנים מה יהיה אים סין תלחם בכם???

2
צבי לוי
צבי לוי

בסוף אין כמו ישראל.

1
גן עדן
גן עדן

יופי, מרגש

אדיר אוחנה
אדיר אוחנה

תשאירו את המנחוסה שלכם רחוק מאיתנו