חחחח בטח יאפססס תמשיך לעמוד לספר שקים לעם ישראל הביתה!! טעלנו ממך מספיק חרטות
ab sc
עוד נראה כמה זמן יקח לך להתקפל לפני טראמפ ומה תסביר לנו אז...
AVI AVI
זה הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט
ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ????
ואיפה הניצחון המוחלט ???
חיים טט
עוד שקר, לצהל אין חופש פעולה!!! כל טיפש מבין את זה, רק אם יפגעו בחיילים צה''ל מותר להגיב וגם זה בערבון מוגבל מאוד. חבל שמרמים מוכרים שקרים, במקום לומר את האמת, אין מה לעשות אנחנו שפוטים של טראמפ!!!
חיים טט
כגודל הפארסה גודל השקרים, צה''ל לא ישאר בלבנון, כי אירן לא תסכים והאמריקאים עושים את מה שהאיראנים רוצים. שלא יעבדו עליכם. התסריט הוא כזה, יאמרו לכם, בשלו התנאים ליציאה מלבנון, מסכנים תושבי הצפון וחיילי צה''ל שנלחמו, בשביל שהאיראנים ינצחו.
איריס דרור
אדון זיבי אנחנו לא לא לא נזוז מילבנון לא ניתן שהכל יחזור למה שהיה היזהר לך זיבי זו אזהרה אחרונה לגבך היזהר לידרוש מהצבא שלנו לסגת מילבנון כי זה לא יעזור לך שמעתההטוב תנקה את האוזניים שלך
שמעון בליטי הגיב/ה תגובה אחת
מקס סבג
ביבי נכשלת כישלון חרוץ.לבדל את אירן מלבנון לא הצלחת אפילו טראפ קושר את לבנון אם אירן זה הכישלון החרוץ שלך מעבר לכל הכישלונות החל מה 7.10 ועד כל החלטות הגועליציה בראשותך הפצצתם אותנו בחוקים אנטי ציוניים ואנטי המדינה רק לשימור הכיסא שלך...
יוספה מזרחי
שקרניהו, כבר ממזמן לא מאמינים לך!
לימור בלום
תומכים וסומכים רק על בן ימין נתן-יהו שעמד לבדו מול אינסוף ניסיונות הפיכה שלטונית של הדיפסטייט במימון ממשל אובמה/ביידן מול כל הלעג על האיום של איראן, המנהיג היחיד מהעולם החופשי שנלחם בזמן אמת במלחמת עולם שלישית קרה של מעצמות בכל ציר הרשע כנגד כל העולם הצבוע
Naftali טייבי
שאלוהים יברך וישמור אותך אדוני ראש הממשלה ביבי נתניה לעוד שנים רבות...
די די די אי אפשר לשמוע את השקרים שלך הילדים שלנו משרתים בלבנון חילקתם להם אזיקים כדי שלא יירו לקחתם להם את התחמושת לאחסנה .. הכל שקרים
הכל קישקושי מילים לא יכולים לעשות כלום ללא אישור מאמריקה
בחרת שוב בעצמך ולא במדינה
המילים כבר ללא משמעות
ביביסטים פחדנים שכחתם את הניצחון המוחלט ??? ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ???
שמולנים ומוסלמים אותו דם שתיי מנייי ק שונאי ישראל
ראש הממשלה הסכים להפסקת אש לישראל אך לחיזבאללה מותר להמשיך באש לישראל
שקרן.נבל.אמהות החיילים לא להאמין לשקרן הזה.
חלום שלי שהשמאל יעלה וחיזבאל יתקוף ועזה ונראה אותם מה עושים יבכו לטראפ חחחחומגיבי השמאל יעלמו לא יגיבו למה כי הם בנ י זו נ ו ת זה ידוע
לפיד בנט לא היו חושבים להכנס ללבנון שלא נדבר כל רפיח אז שבו בשקט שמולנים גיבורי מקלדת אתם הנעל של ביבי לכו לתל ברוך תחפ שו זו נו ת בחמי שים שח
אם יש חופש פעולה וידש לך כזו מנהרה עם קצינים מחבלים חיזבלונים זה הזמן להשמיד אותה
ביבי. לא. יכול. להגיד. כלום. בקשר. לבנון. כי. הוא. שפוט. של. טראמפ
חחחח בטח יאפססס תמשיך לעמוד לספר שקים לעם ישראל הביתה!! טעלנו ממך מספיק חרטות
עוד נראה כמה זמן יקח לך להתקפל לפני טראמפ ומה תסביר לנו אז...
זה הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ???
עוד שקר, לצהל אין חופש פעולה!!! כל טיפש מבין את זה, רק אם יפגעו בחיילים צה''ל מותר להגיב וגם זה בערבון מוגבל מאוד. חבל שמרמים מוכרים שקרים, במקום לומר את האמת, אין מה לעשות אנחנו שפוטים של טראמפ!!!
כגודל הפארסה גודל השקרים, צה''ל לא ישאר בלבנון, כי אירן לא תסכים והאמריקאים עושים את מה שהאיראנים רוצים. שלא יעבדו עליכם. התסריט הוא כזה, יאמרו לכם, בשלו התנאים ליציאה מלבנון, מסכנים תושבי הצפון וחיילי צה''ל שנלחמו, בשביל שהאיראנים ינצחו.
אדון זיבי אנחנו לא לא לא נזוז מילבנון לא ניתן שהכל יחזור למה שהיה היזהר לך זיבי זו אזהרה אחרונה לגבך היזהר לידרוש מהצבא שלנו לסגת מילבנון כי זה לא יעזור לך שמעתההטוב תנקה את האוזניים שלך
ביבי נכשלת כישלון חרוץ.לבדל את אירן מלבנון לא הצלחת אפילו טראפ קושר את לבנון אם אירן זה הכישלון החרוץ שלך מעבר לכל הכישלונות החל מה 7.10 ועד כל החלטות הגועליציה בראשותך הפצצתם אותנו בחוקים אנטי ציוניים ואנטי המדינה רק לשימור הכיסא שלך...
שקרניהו, כבר ממזמן לא מאמינים לך!
תומכים וסומכים רק על בן ימין נתן-יהו שעמד לבדו מול אינסוף ניסיונות הפיכה שלטונית של הדיפסטייט במימון ממשל אובמה/ביידן מול כל הלעג על האיום של איראן, המנהיג היחיד מהעולם החופשי שנלחם בזמן אמת במלחמת עולם שלישית קרה של מעצמות בכל ציר הרשע כנגד כל העולם הצבוע
שאלוהים יברך וישמור אותך אדוני ראש הממשלה ביבי נתניה לעוד שנים רבות...
שקרן.
זיבי מסּפּיק לשקר
מממממ