רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

נתניהו: לצה"ל יש חופש פעולה מלא בצפון - נשאר שם ככל שידרש

icon-msg
29 תגובות
W j Energys
W j Energys

די די די אי אפשר לשמוע את השקרים שלך הילדים שלנו משרתים בלבנון חילקתם להם אזיקים כדי שלא יירו לקחתם להם את התחמושת לאחסנה .. הכל שקרים

1
יוסף רוזלסקי
יוסף רוזלסקי

הכל קישקושי מילים לא יכולים לעשות כלום ללא אישור מאמריקה

1
אסף אסף
אסף אסף

בחרת שוב בעצמך ולא במדינה

2
Oo Oo
Oo Oo

המילים כבר ללא משמעות

2
AVI AVI
AVI AVI

ביביסטים פחדנים שכחתם את הניצחון המוחלט ??? ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ???

3
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

שמולנים ומוסלמים אותו דם שתיי מנייי ק שונאי ישראל

2
AVI AVI
AVI AVI

ראש הממשלה הסכים להפסקת אש לישראל אך לחיזבאללה מותר להמשיך באש לישראל

3
מיכל רועה
מיכל רועה

שקרן.נבל.אמהות החיילים לא להאמין לשקרן הזה.

3
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

חלום שלי שהשמאל יעלה וחיזבאל יתקוף ועזה ונראה אותם מה עושים יבכו לטראפ חחחחומגיבי השמאל יעלמו לא יגיבו למה כי הם בנ י זו נ ו ת זה ידוע

2
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

לפיד בנט לא היו חושבים להכנס ללבנון שלא נדבר כל רפיח אז שבו בשקט שמולנים גיבורי מקלדת אתם הנעל של ביבי לכו לתל ברוך תחפ שו זו נו ת בחמי שים שח

1
שמעון בליטי
שמעון בליטי

אם יש חופש פעולה וידש לך כזו מנהרה עם קצינים מחבלים חיזבלונים זה הזמן להשמיד אותה

2
W j Energys
W j Energys הגיב/ה תגובה אחת
שאול קשנטובסקי
שאול קשנטובסקי

ביבי. לא. יכול. להגיד. כלום. בקשר. לבנון. כי. הוא. שפוט. של. טראמפ

1
לי ברגמן
לי ברגמן

חחחח בטח יאפססס תמשיך לעמוד לספר שקים לעם ישראל הביתה!! טעלנו ממך מספיק חרטות

3
ab sc
ab sc

עוד נראה כמה זמן יקח לך להתקפל לפני טראמפ ומה תסביר לנו אז...

2
AVI AVI
AVI AVI

זה הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ???

4
חיים טט
חיים טט

עוד שקר, לצהל אין חופש פעולה!!! כל טיפש מבין את זה, רק אם יפגעו בחיילים צה''ל מותר להגיב וגם זה בערבון מוגבל מאוד. חבל שמרמים מוכרים שקרים, במקום לומר את האמת, אין מה לעשות אנחנו שפוטים של טראמפ!!!

2
חיים טט
חיים טט

כגודל הפארסה גודל השקרים, צה''ל לא ישאר בלבנון, כי אירן לא תסכים והאמריקאים עושים את מה שהאיראנים רוצים. שלא יעבדו עליכם. התסריט הוא כזה, יאמרו לכם, בשלו התנאים ליציאה מלבנון, מסכנים תושבי הצפון וחיילי צה''ל שנלחמו, בשביל שהאיראנים ינצחו.

3
איריס דרור
איריס דרור

אדון זיבי אנחנו לא לא לא נזוז מילבנון לא ניתן שהכל יחזור למה שהיה היזהר לך זיבי זו אזהרה אחרונה לגבך היזהר לידרוש מהצבא שלנו לסגת מילבנון כי זה לא יעזור לך שמעתההטוב תנקה את האוזניים שלך

1
שמעון בליטי
שמעון בליטי הגיב/ה תגובה אחת
מקס סבג
מקס סבג

ביבי נכשלת כישלון חרוץ.לבדל את אירן מלבנון לא הצלחת אפילו טראפ קושר את לבנון אם אירן זה הכישלון החרוץ שלך מעבר לכל הכישלונות החל מה 7.10 ועד כל החלטות הגועליציה בראשותך הפצצתם אותנו בחוקים אנטי ציוניים ואנטי המדינה רק לשימור הכיסא שלך...

4
יוספה מזרחי
יוספה מזרחי

שקרניהו, כבר ממזמן לא מאמינים לך!

2
לימור בלום
לימור בלום

תומכים וסומכים רק על בן ימין נתן-יהו שעמד לבדו מול אינסוף ניסיונות הפיכה שלטונית של הדיפסטייט במימון ממשל אובמה/ביידן מול כל הלעג על האיום של איראן, המנהיג היחיד מהעולם החופשי שנלחם בזמן אמת במלחמת עולם שלישית קרה של מעצמות בכל ציר הרשע כנגד כל העולם הצבוע

3
Naftali טייבי
Naftali טייבי

שאלוהים יברך וישמור אותך אדוני ראש הממשלה ביבי נתניה לעוד שנים רבות...

3
גיא סנש
גיא סנש

שקרן.

2
אברהם ברזיּלי
אברהם ברזיּלי

זיבי מסּפּיק לשקר

2
מיקו נווה
מיקו נווה

מממממ