נתניהו: "מעריך את האמריקאים, אבל צריך להשתחרר מהתלות בהם"
42 תגובות
אבי אביק
איפה אתה תהייה בעוד 30 שנה. בבית אבות במיאמי. הבן שלך ינחם אותך. על חורבן המדינה. נוכל לך מאיתנו. נמעס ממך. לך
פאולי מיותר
הגיע הזמן שכולנו נחשוב ככה. 6 מליון יהודים הובלו לתאי הגזים ואף צרפתי, אנגלי נאור לא התערב, רק כשהנxצים כיוונו לרוסיה, הדוב הרוסי התעורר.
״הן עם לבדו ישכון ובגויים לא ייתחשב״
אורן כהן
ישראל לא יכולה להשתחרר מהתלות באמריקאים מה שאתה אומר זה מס שפתיים מהיכן נביא מטוסים חלפים תחמושת ארבעה מיליארד דולר בשנה וזה על קצה המזלג
זורבה היווני
אתה ביקשתי מטקאמפ שיסדר לך חנינה....תתבייש...אנחנו אוכלים את ה ח ר א שבישלת....
ישראל במלחמה על הבית
תם עידן נתניהו סופית !
אסון למדינת ישראל !
כל כמה שעות הותר לפירסום !
והוא המוח שלו עסוק בחנינה ובבחירות .
עם ישראל תתעוררו
הבן אדם הזה מכר אותנו לקטאר תתפכחו .
zeev alperovitch
צריכים להשתחרר מזה מהמחדליסט שהביא אותנו למצב הזה
W j Energys
וגם ראשי ומומחי משרד הבטחון שלא התריעו על התלות המטורפת המוחלטת של ישראל בארה"ב ובנושא הפסקת ייצור התחמושות בישראל!!! פשע פשע פשע
מארק שניידר
קפלניסטים תסתמו תג'ורע
אורן כהן הגיב/ה תגובה אחת
W j Energys
אתה ידעת דמפעלי התחמושת נסגרו תע"ש נרכש על ידי אלביט ופיטר מיידית את כל המומחים . מפעל "הסירים" המצויין ביקנעם נסגר . ועד ועוד ועוד ועוד אם אתה לא יודע על כך אלוהים ישמור ואם ידעת זה פשע
W j Energys
רק מגבר ומקשקש הוא לא יודע שסגאט את מןעחי ייצור התחמושת ופצצות האויר בישראל. אנחנו יודעים את האמת ונםרות מפעל תעש הוא הכי לדורות מיטב המומחים אולצו לפרוש עם ידע טכני שאין לו מחיר. גם אתה נתניהו כמו טראמפ רק עסקים והפרטה. ועכשיו .......
יוסף מרקוביץ
רוב רובי של העם אוהב ומכבד אותך .
יוסף מרקוביץ
נתניהו .אתה המלך .רוב רובו של העםוף אוהב ומכבד אותך . אל תשים לב למנוולת ."רק ביבי לכלא jo " . הבת של ל"זימי" חולת הנפש .
אבי הצדיק
גם מהתלות של השמוליים צריכים השמאל זה הרס הדמוקרטיה הם הז בל החדש של המדינה בחסות לפיד הסת ום מסית
אריה צפיר
חזק ואמץ
רק ביבי לכלא jo
זו השאלה שתעשה לכם סדר במי לבחור.
האם זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ???
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
טראפ יצא ליצן האינטרס של טראפ זה לא מתאים לאינטרס הישראלי ועוד דבר שטראפ ביקש הפסקת אש ואתה לעשות הסכם עם אירן היה מספיק זמן לאירן לחתום למה אירן לא חתמו כי טראפ יצא לא שפויי בעיניהם נבח כמו כלב ובסוף התהפך כמו סטק כל שני ורביעי אומר משהו אירן לא יחתמו
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
צודק ביבי צה"ל הדרג המדיני והממשלה צריכים לקחת את המושכות לידיים לשלוט על אירן חיזבאלה חמאס ומחבלים רוצחים בתוך ישראל ששיחררו ומשת"פ עם האוייב בישוב הבדואי וערבי בתוך ישראל ומחוץ לישראל י רק כך ידינו תיהיה על העליונה ומביס את חיזבאלה ואירן
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בואו לא נשכח מה אמר רבי מלוווויץ על האמריקאים שהם לא שואלים ולא מתייעצים עם שום מנהיג שמדובר באמריקה שהייתה שנואה על המון ארצות הם עמדו על שלהם ותקפו כל מי שבא לתקוף אותם חזרה כך הם התעצמו בכלכלה בצבא ובסיוע לכל האזרחים שלהם מארה"ב ושיגשגו קחו דוגמה
אישו רפאל
ביבי, אתה משקר לעם במצח נחושה 🤥
אתה כפיף של טראמפ ובטח ראית איך הוא מבטל אותך ומדבר כאילו אתה הפודל הפרטי שלו.
הבאת את המדינה לשפל חסר תקדים בתולדות עם ישראל, בחייאת, שחרר אותנו.
לימור בלום
מחזקים וסומכים רק על בן ימין נתן -יהו המנהיג היחיד מהעולם החופשי שהזהיר ונלחם נגד הגרעין האיראני בזמן שכולם לעגו, המנהיג היחיד שנלחם בזמן אמת במלחמת עולם שלישית קרה של מעצמות בכל ציר הרשע ובכך הבטיח את נצח ישראל, בזמן שהמערב הבור הנאור נכבש מבפנים
Yosi Silvas
מסכים שצריך להפסיק את הטלות באמריקאים הם בגדו בנו על מלא אבל עם מישהו אחר לא עם ביבי
נחשון המנחש
בוא נסכים שנמאס להם ממך כמו שהם נמאסים עליך
רק ביבי לכלא jo
ממשלת הליכוד על מלא מלא
ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח.
למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ??
שאול קשנטובסקי
ממשיך. לימכור. לנו. סיפורם. נצחון. מוכלת. מתביש. להגיד. תבוסה. מלאה
איפה אתה תהייה בעוד 30 שנה. בבית אבות במיאמי. הבן שלך ינחם אותך. על חורבן המדינה. נוכל לך מאיתנו. נמעס ממך. לך
הגיע הזמן שכולנו נחשוב ככה. 6 מליון יהודים הובלו לתאי הגזים ואף צרפתי, אנגלי נאור לא התערב, רק כשהנxצים כיוונו לרוסיה, הדוב הרוסי התעורר. ״הן עם לבדו ישכון ובגויים לא ייתחשב״
ישראל לא יכולה להשתחרר מהתלות באמריקאים מה שאתה אומר זה מס שפתיים מהיכן נביא מטוסים חלפים תחמושת ארבעה מיליארד דולר בשנה וזה על קצה המזלג
אתה ביקשתי מטקאמפ שיסדר לך חנינה....תתבייש...אנחנו אוכלים את ה ח ר א שבישלת....
תם עידן נתניהו סופית ! אסון למדינת ישראל ! כל כמה שעות הותר לפירסום ! והוא המוח שלו עסוק בחנינה ובבחירות . עם ישראל תתעוררו הבן אדם הזה מכר אותנו לקטאר תתפכחו .
צריכים להשתחרר מזה מהמחדליסט שהביא אותנו למצב הזה
וגם ראשי ומומחי משרד הבטחון שלא התריעו על התלות המטורפת המוחלטת של ישראל בארה"ב ובנושא הפסקת ייצור התחמושות בישראל!!! פשע פשע פשע
קפלניסטים תסתמו תג'ורע
אתה ידעת דמפעלי התחמושת נסגרו תע"ש נרכש על ידי אלביט ופיטר מיידית את כל המומחים . מפעל "הסירים" המצויין ביקנעם נסגר . ועד ועוד ועוד ועוד אם אתה לא יודע על כך אלוהים ישמור ואם ידעת זה פשע
רק מגבר ומקשקש הוא לא יודע שסגאט את מןעחי ייצור התחמושת ופצצות האויר בישראל. אנחנו יודעים את האמת ונםרות מפעל תעש הוא הכי לדורות מיטב המומחים אולצו לפרוש עם ידע טכני שאין לו מחיר. גם אתה נתניהו כמו טראמפ רק עסקים והפרטה. ועכשיו .......
רוב רובי של העם אוהב ומכבד אותך .
נתניהו .אתה המלך .רוב רובו של העםוף אוהב ומכבד אותך . אל תשים לב למנוולת ."רק ביבי לכלא jo " . הבת של ל"זימי" חולת הנפש .
גם מהתלות של השמוליים צריכים השמאל זה הרס הדמוקרטיה הם הז בל החדש של המדינה בחסות לפיד הסת ום מסית
חזק ואמץ
זו השאלה שתעשה לכם סדר במי לבחור. האם זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ???
טראפ יצא ליצן האינטרס של טראפ זה לא מתאים לאינטרס הישראלי ועוד דבר שטראפ ביקש הפסקת אש ואתה לעשות הסכם עם אירן היה מספיק זמן לאירן לחתום למה אירן לא חתמו כי טראפ יצא לא שפויי בעיניהם נבח כמו כלב ובסוף התהפך כמו סטק כל שני ורביעי אומר משהו אירן לא יחתמו
צודק ביבי צה"ל הדרג המדיני והממשלה צריכים לקחת את המושכות לידיים לשלוט על אירן חיזבאלה חמאס ומחבלים רוצחים בתוך ישראל ששיחררו ומשת"פ עם האוייב בישוב הבדואי וערבי בתוך ישראל ומחוץ לישראל י רק כך ידינו תיהיה על העליונה ומביס את חיזבאלה ואירן
בואו לא נשכח מה אמר רבי מלוווויץ על האמריקאים שהם לא שואלים ולא מתייעצים עם שום מנהיג שמדובר באמריקה שהייתה שנואה על המון ארצות הם עמדו על שלהם ותקפו כל מי שבא לתקוף אותם חזרה כך הם התעצמו בכלכלה בצבא ובסיוע לכל האזרחים שלהם מארה"ב ושיגשגו קחו דוגמה
ביבי, אתה משקר לעם במצח נחושה 🤥 אתה כפיף של טראמפ ובטח ראית איך הוא מבטל אותך ומדבר כאילו אתה הפודל הפרטי שלו. הבאת את המדינה לשפל חסר תקדים בתולדות עם ישראל, בחייאת, שחרר אותנו.
מחזקים וסומכים רק על בן ימין נתן -יהו המנהיג היחיד מהעולם החופשי שהזהיר ונלחם נגד הגרעין האיראני בזמן שכולם לעגו, המנהיג היחיד שנלחם בזמן אמת במלחמת עולם שלישית קרה של מעצמות בכל ציר הרשע ובכך הבטיח את נצח ישראל, בזמן שהמערב הבור הנאור נכבש מבפנים
מסכים שצריך להפסיק את הטלות באמריקאים הם בגדו בנו על מלא אבל עם מישהו אחר לא עם ביבי
בוא נסכים שנמאס להם ממך כמו שהם נמאסים עליך
ממשלת הליכוד על מלא מלא ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח. למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר
ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ??
ממשיך. לימכור. לנו. סיפורם. נצחון. מוכלת. מתביש. להגיד. תבוסה. מלאה