רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

נתניהו על רכש טייסות הקרב: "ישראל תפתח כלי טיס פורצי דרך"

icon-msg
27 תגובות
אבי ששון
אבי ששון

לך לקיבנימט

שאול קשנטובסקי
שאול קשנטובסקי

החבל. על. העוגה. של. בן. גביר. מיועד. לכל. אנשי. הליכוד. ולממשלה

אבי  הצדיק
אבי הצדיק

אבי אבי זוכר שגנץ איזנקנקוט ברחו מה ממשלהבגלל שביבי רצה להכנס לרפיח והם לא רצו אלה שאתה בטח בוחר בהם או ההרכב שלהם אלה שעד היום מסראלה היה חי סנואר ובאירן בכלל הם פחדו אז שב בשקט יותר טוב לך

הצג את כל 2 התגובות
AVI AVI
AVI AVI

זה הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ??? ויש לו עוד סיסמאות חסרת תוכן

אורן כהן
אורן כהן הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

בוקר טוב ממשלת ישראל אחרי שנתיים וחצי של הרס בצפון בוקר טוב לראש הממשלה אחרי שנתיים וחצי של שרפות בישובי הצפון בוקר טוב לביבי00טים שישבו בשקט מ ו ח ל ט במשך שנתיים וחצי ופתאום הצפון חשוב להם

3
אברהם ברזילי
אברהם ברזילי

אתה מדבר שטופות סמסטרים יעביר את הכסף למישתמתים

מאיר דדון
מאיר דדון

המרוקאים שולטים

sonda radio
sonda radio

אורן כהן . אתה מזכיר רק את השרים המזרחיים , בגרמניה היו גאים בגזען כמוך .

1
הצג את כל 2 התגובות
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

מארק שניידר. האמת כואבת לכם??? זה בסדר וטוב מאוד 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

מארק שניידר
מארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ממשלת אסון. אסון וזדון. תזכורת למנוולים שמנהלים אותנו ואת המדינה רק עבריינים מתחננים לחנינה

3
אורן כהן
אורן כהן

אבל נדמה לי שאמרת שאפשר בלי כמה טייסות אבל אי אפשר בלי ממשלה כל כך מוצלחת כמו ואטורי קרעי מאי גולן סעדה אמסלם דיסטל רגב שיקלי שזה באמת הרכב מנצח

מארק שניידר
מארק שניידר

קפלניסטים תסתמו תג'ורע שלכם. jo לכלא לכי לטיבי ש י פ מ פ ם אותך בכל זאת מדובר ב ג נ י ק ו ל ו ג מחבל עם חלוק

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ממשלת השביעי באוקטובר היא ממשלת אסון. אסון וזדון

4
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

הוא עוד מדבר ??? הוא אמר שמדינת ישראל יכולה להסתדר ללא 2 עד 4 טייסות

4
Naftali Moshe
Naftali Moshe

ביבי תמשיך אל תתיחס לשמולנים הם מהקיבוצים.רעשנים לא רגועים.

2
אורן כהן
אורן כהן הגיב/ה תגובה אחת
פטר מושקוביץ
פטר מושקוביץ

נכון , יש לנו מטוסים וטייסים אדירים , אבל גם לא שוכחים שיש לנו ילד ז' משתמט אחד פרזיט במיאמי שהעלות שלו כמו מטוס , ועל חשבוננו .

4
אברהם ברזילי
אברהם ברזילי

לייצן אתה מתכנן מטוסים וסמוטריץ יּעביר את הכסף לחרדים

3