סמוטריץ' לנתניהו: "להוריד עוד היום בניינים בדאחיה"
23 תגובות
זורבה היווני
בטח בטח, רק בתנאי שהבית הפרטי שלך יחטוף טיל בליסטי מאיראן.
זורבה היווני
מציע להוריד 10 מאחזים בלתי חוקיים על כל התפרעות אלימה של המתנחלים ביוש...תוך שלושה חודשים הבעיה תיפטר.
מרדכי אליאני
הוא צודק אבל גם שינדב את הבית שלו לטיל הבא מאירן
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
ממשלת הליכוד על מלא מלא
ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח.
למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר
קקי ענק
אתמול אמרת להוריד בניינים בדאייה עוד הלילה. עכשיו אתה אומר עוד היום.
בצלאל,גם אתה מורח את הזמן?
יוסי בללי
ממשלה של קשקשנים
Smack -~
לא בצלאל לא.. עזוב לא הולך..
למה לנסות בכוח?
גבי הגובה
דבר ראשון זה כטבמים ולא רחפנים רואים בסרטון ף. דבר שני זה אפילו גרוע יותר. חובה להגיב בביירות
מקס סבג
לקראת הבחירות נשמע מכל הזוי וכל שקרן ציוצים לוחמנים באוויר..ועל הם מרימים יד לשוד הקופה ודוד הדמוקרטיה וחק ההשתמטות...לכן כולם אנטי ציונים ןאנטי ישראלים.
מקס סבג
גם בעזה רצית את המשך המלחמה ומה קרה? כשאין סיום ואין כיוון מתערבים לנו ומחליטים לנו עכשיו כל הזירות פתוחות התערבות חיצונית שנאת ישראל בכל העולם ואתה האידיוט עדיין בעד חוק השתמטות...
בטח בטח, רק בתנאי שהבית הפרטי שלך יחטוף טיל בליסטי מאיראן.
מציע להוריד 10 מאחזים בלתי חוקיים על כל התפרעות אלימה של המתנחלים ביוש...תוך שלושה חודשים הבעיה תיפטר.
הוא צודק אבל גם שינדב את הבית שלו לטיל הבא מאירן
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ממשלת הליכוד על מלא מלא ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח. למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר
אתמול אמרת להוריד בניינים בדאייה עוד הלילה. עכשיו אתה אומר עוד היום. בצלאל,גם אתה מורח את הזמן?
ממשלה של קשקשנים
לא בצלאל לא.. עזוב לא הולך.. למה לנסות בכוח?
דבר ראשון זה כטבמים ולא רחפנים רואים בסרטון ף. דבר שני זה אפילו גרוע יותר. חובה להגיב בביירות
לקראת הבחירות נשמע מכל הזוי וכל שקרן ציוצים לוחמנים באוויר..ועל הם מרימים יד לשוד הקופה ודוד הדמוקרטיה וחק ההשתמטות...לכן כולם אנטי ציונים ןאנטי ישראלים.
גם בעזה רצית את המשך המלחמה ומה קרה? כשאין סיום ואין כיוון מתערבים לנו ומחליטים לנו עכשיו כל הזירות פתוחות התערבות חיצונית שנאת ישראל בכל העולם ואתה האידיוט עדיין בעד חוק השתמטות...
סמוטריץ. ביבי. ךא. יעשה. כלום. בלבנון. כי. הוא. בובה. של. טראמפ. ? איכן. אפשר. להשיג. בובת. עציץ. של. בן. גביר
פעם הראשואנ מסכימה, אך לצערי ביבי לא יעשה כלום. כלום!!!!!!
הוא לא יכול הוא מחויב לקטאר
לא שמעת? נפל בשטח צבאי סמוטריץ...עוד שקר למה לא לתקוף
כול רחפן - בנין בבירות
אנחנו מוכנים לכל תרחיש, יאללה ביבי תתחיל לפעול בכל הכח💪
קשקשן ,הבחירות מתקרבות רוצה לעשות רושם 🤮 אתה לא שקרן
חחחח למי אתה אומר? למוג לב? חסר ה🍚🍚🍚? חכה אבא לא אישר לו עדיין
סמוטריץ אל תיתאמץ ביבי וכץ פחדנים הם לא יעשו שום דבר ועוד ביום הולדת של טראמפ המוקיון קאיראן עושה מימנו צחוק
אצת
שיקח את הכדורים הנכונים
חחחחח ביבי לא קובע טראמפ כן