שלו מי בן סעדוןאני לא יודע למה לא גוזרים על האנשים האלה גזר דין מוות כמו כל מחבל הם לא רחוקים ממחבל הם בדיוק אותו דבר
אני לא יודע למה לא גוזרים על האנשים האלה גזר דין מוות כמו כל מחבל הם לא רחוקים ממחבל הם בדיוק אותו דבר
הפתרון זה לסרס אם אין להם שליטה
איכס
ממשלה של 7/10 ומדינה של אפשטיין
יותר מידי רחמנות, צריך כמו ברוסיה, להכניס פדרסטים בבית הסוהר. שירגיש מה זה עונס על בשרו.