התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
זה לא עזר לנו ! לאיראן תהיה בקרוב מאד, פצצה אטומית !
למה צריך להלשין כל דסר כל הכבוד חהם
זה לא עזר לנו ! לאיראן תהיה בקרוב מאד, פצצה אטומית !
למה צריך להלשין כל דסר כל הכבוד חהם