רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ידידיה אפשטיין - כתב שטח חמ"ל
ידידיה אפשטיין - כתב שטח חמ"ל

עשרות מעשי שוד: חוליית הגנבים שמטילה אימה במרכז

icon-msg
26 תגובות
Shira altatal
Shira altatal

איפה המשטרה!?

1
גן עדן
גן עדן

אימה לא סתם חוליית גנבים שפשוט המשטרה לא עושה את העבודה שלה...

1
אוריאל ניסן
אוריאל ניסן

אחד בכלל בלי כפפות המשטרה לא מתענינת בעבריני רכוש חחח

1
סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

לדעתי מה שיפתור את הבעיה לגבות מכל אוטיסט שרוצה להגיב מ ה ת ח ת לשלם 50 שקל בכל כתבה יש את האוטיסט הקבוע שתמיד יש לו פתרון וההוא שמאשים את בן גביר והוא שיודע מאיזה ישוב וההיא שיודעת והאחת והיחידה וההיא שעןמד לה פשוט משפשפת ואנשים חושבים שרק הבנים אז לא

1
הצג את כל 2 התגובות
חיים טט
חיים טט

תנו לי לנחש טובא זנגריה הגיעה למרכז.

1
פלמר ברטוס
פלמר ברטוס

נו חוליית שודדים שפשוט פורצת ופורצת ופורצת ושודדת עשרות מיקרים ממש חוליה סידרתית שפועלת באין מפריע לכאורה והמשטרה לא תופסת אותם.ממש מוזר משטרת לואי דה פינס.מה הבעייה בלהציב מארבים ועם קצת סבלנות ונחישות החתולים המנוולים יתפסו במלכודות ויתחילו לילל מיאו

1
אסנת ברלב
אסנת ברלב

משטרת קומילקו וזה ערבים בטח

1
H Ha
H Ha

יוקר המחיה

Harry Zydman
Harry Zydman

משהו בסגנון הארי המזוהם.

1
Oo Oo
Oo Oo

מי זה יכול להיות? ערבי או שמאלני מתערב

1
עם ישראל חי ישראל
עם ישראל חי ישראל

שמאלנים עלובים ואומללים איפה בגץ איפה בתי המשפט איפה העונש רק השמאל נהנה להרוס את מדינת ישראל

2
Harry Zydman
Harry Zydman

חבל שלא נפלו לידיים שלי

1
Harry Zydman
Harry Zydman

כדור בראש היה מחסל אותם

2
Oo Oo
Oo Oo

ביבי , אם איראן תגיב נצפה ממך להשמדת האויב הזה סופית. לא נקבל עזה בגודל איראן

2
עם ישראל חי ישראל
עם ישראל חי ישראל

לא צריך לירות במחבלים האלה אם יעצרו ישוררו בתוך 2 דקות ויחזרו להרוס את מדינת ישראל הכל בזכות מערכת בתי המשפט השמאלנים שמשחררים את כולם

2
צדק ואמת
צדק ואמת

בלי עונש מוות לא יעזור כלום

3
אפריים ירון יצחקי
אפריים ירון יצחקי

איפה בן גביר?בלעה אותו האדמה??מאז שהוא השר לביטחון הפנים,נעלם הביטחון מבפנים.כל מדדי הפשיעה עלו.מסתובב כמו טווס!העיקר את הכנסייה שלו יקבל

Oo Oo
Oo Oo הגיב/ה תגובה אחת
Oo Oo
Oo Oo

פחחחחחחחחח ערוץ 13: הטמבל הזה מחדשות אמר "כונות ירי מאיראן, עכשיו ערב טוב לבית האח הגדול 🤣 פיפי

2
שמעון יעקב
שמעון יעקב

ממשלת כאוס,מדיני כלכלי,פשוט חרפה,אין מדינה

Oo Oo
Oo Oo

טכנולוגיה זבל 44%

1
Oo Oo
Oo Oo

ככה היועח׳ארית מתעשרת

2
גדי שלסקי
גדי שלסקי

אנרכיה מוחלטת. מערכת אכיפת החוק אינה מתפקדת. מערכת המשפט מושחתת עד יסוד.

2
Oo Oo
Oo Oo

זה קפלן הדפוקים הכנופייה של אהוד ברק

2