אימה לא סתם חוליית גנבים שפשוט המשטרה לא עושה את העבודה שלה...
אוריאל ניסן
אחד בכלל בלי כפפות המשטרה לא מתענינת בעבריני רכוש חחח
סיני 💜💛❤️
לדעתי מה שיפתור את הבעיה לגבות מכל אוטיסט שרוצה להגיב מ ה ת ח ת לשלם 50 שקל בכל כתבה יש את האוטיסט הקבוע שתמיד יש לו פתרון וההוא שמאשים את בן גביר והוא שיודע מאיזה ישוב וההיא שיודעת והאחת והיחידה וההיא שעןמד לה פשוט משפשפת ואנשים חושבים שרק הבנים אז לא
הצג את כל 2 התגובות
חיים טט
תנו לי לנחש טובא זנגריה הגיעה למרכז.
פלמר ברטוס
נו חוליית שודדים שפשוט פורצת ופורצת ופורצת ושודדת עשרות מיקרים ממש חוליה סידרתית שפועלת באין מפריע לכאורה והמשטרה לא תופסת אותם.ממש מוזר משטרת לואי דה פינס.מה הבעייה בלהציב מארבים ועם קצת סבלנות ונחישות החתולים המנוולים יתפסו במלכודות ויתחילו לילל מיאו
אסנת ברלב
משטרת קומילקו וזה ערבים בטח
H Ha
יוקר המחיה
Harry Zydman
משהו בסגנון הארי המזוהם.
Oo Oo
מי זה יכול להיות? ערבי או שמאלני מתערב
עם ישראל חי ישראל
שמאלנים עלובים ואומללים איפה בגץ איפה בתי המשפט איפה העונש רק השמאל נהנה להרוס את מדינת ישראל
Harry Zydman
חבל שלא נפלו לידיים שלי
Harry Zydman
כדור בראש היה מחסל אותם
Oo Oo
ביבי , אם איראן תגיב נצפה ממך להשמדת האויב הזה סופית. לא נקבל עזה בגודל איראן
עם ישראל חי ישראל
לא צריך לירות במחבלים האלה אם יעצרו ישוררו בתוך 2 דקות ויחזרו להרוס את מדינת ישראל הכל בזכות מערכת בתי המשפט השמאלנים שמשחררים את כולם
צדק ואמת
בלי עונש מוות לא יעזור כלום
אפריים ירון יצחקי
איפה בן גביר?בלעה אותו האדמה??מאז שהוא השר לביטחון הפנים,נעלם הביטחון מבפנים.כל מדדי הפשיעה עלו.מסתובב כמו טווס!העיקר את הכנסייה שלו יקבל
Oo Oo הגיב/ה תגובה אחת
Oo Oo
פחחחחחחחחח
ערוץ 13: הטמבל הזה מחדשות אמר "כונות ירי מאיראן, עכשיו ערב טוב לבית האח הגדול 🤣 פיפי
שמעון יעקב
ממשלת כאוס,מדיני כלכלי,פשוט חרפה,אין מדינה
Oo Oo
טכנולוגיה זבל 44%
Oo Oo
ככה היועח׳ארית מתעשרת
גדי שלסקי
אנרכיה מוחלטת.
מערכת אכיפת החוק אינה מתפקדת.
מערכת המשפט מושחתת עד יסוד.
איפה המשטרה!?
אימה לא סתם חוליית גנבים שפשוט המשטרה לא עושה את העבודה שלה...
אחד בכלל בלי כפפות המשטרה לא מתענינת בעבריני רכוש חחח
לדעתי מה שיפתור את הבעיה לגבות מכל אוטיסט שרוצה להגיב מ ה ת ח ת לשלם 50 שקל בכל כתבה יש את האוטיסט הקבוע שתמיד יש לו פתרון וההוא שמאשים את בן גביר והוא שיודע מאיזה ישוב וההיא שיודעת והאחת והיחידה וההיא שעןמד לה פשוט משפשפת ואנשים חושבים שרק הבנים אז לא
תנו לי לנחש טובא זנגריה הגיעה למרכז.
נו חוליית שודדים שפשוט פורצת ופורצת ופורצת ושודדת עשרות מיקרים ממש חוליה סידרתית שפועלת באין מפריע לכאורה והמשטרה לא תופסת אותם.ממש מוזר משטרת לואי דה פינס.מה הבעייה בלהציב מארבים ועם קצת סבלנות ונחישות החתולים המנוולים יתפסו במלכודות ויתחילו לילל מיאו
משטרת קומילקו וזה ערבים בטח
יוקר המחיה
משהו בסגנון הארי המזוהם.
מי זה יכול להיות? ערבי או שמאלני מתערב
שמאלנים עלובים ואומללים איפה בגץ איפה בתי המשפט איפה העונש רק השמאל נהנה להרוס את מדינת ישראל
חבל שלא נפלו לידיים שלי
כדור בראש היה מחסל אותם
ביבי , אם איראן תגיב נצפה ממך להשמדת האויב הזה סופית. לא נקבל עזה בגודל איראן
לא צריך לירות במחבלים האלה אם יעצרו ישוררו בתוך 2 דקות ויחזרו להרוס את מדינת ישראל הכל בזכות מערכת בתי המשפט השמאלנים שמשחררים את כולם
בלי עונש מוות לא יעזור כלום
איפה בן גביר?בלעה אותו האדמה??מאז שהוא השר לביטחון הפנים,נעלם הביטחון מבפנים.כל מדדי הפשיעה עלו.מסתובב כמו טווס!העיקר את הכנסייה שלו יקבל
פחחחחחחחחח ערוץ 13: הטמבל הזה מחדשות אמר "כונות ירי מאיראן, עכשיו ערב טוב לבית האח הגדול 🤣 פיפי
ממשלת כאוס,מדיני כלכלי,פשוט חרפה,אין מדינה
טכנולוגיה זבל 44%
ככה היועח׳ארית מתעשרת
אנרכיה מוחלטת. מערכת אכיפת החוק אינה מתפקדת. מערכת המשפט מושחתת עד יסוד.
זה קפלן הדפוקים הכנופייה של אהוד ברק