אוכלי חינם לא מספיק להם כלום. רק עוד ועוד לא עושים כלום ולא עונים לטלפונים כל משרדי המדינה רקובים הפקדים מנהלים את המדינה עושים מה שהם רוצים כי אין בעל בית למדינה
חגית דלהי
אז מעכשיו מפסיקים לגבות מיסים?
מוני נבואני
תפתחו קודם את מערכת שידור הדוחות של 2025 ואחר כך תעשו מה שאתם רוצים. לא צריך לפגוע באזרחים עם הבעיות הפנימיות שלכם.
אוכלי חינם לא מספיק להם כלום. רק עוד ועוד לא עושים כלום ולא עונים לטלפונים כל משרדי המדינה רקובים הפקדים מנהלים את המדינה עושים מה שהם רוצים כי אין בעל בית למדינה
אז מעכשיו מפסיקים לגבות מיסים?
תפתחו קודם את מערכת שידור הדוחות של 2025 ואחר כך תעשו מה שאתם רוצים. לא צריך לפגוע באזרחים עם הבעיות הפנימיות שלכם.