עמוד האש עילוימה פשר הידיעה, ואם הם לא היו מהווים איום, אגון דובר צה״ל.... אז היינו מתעלמים??? עמו לפני ארועי אוקטובר!?!? מה זאת הידיעה המבישה הזו!! תתבייש!!!
גימי ימני ציוניכל הכבוד ועוד אומרים שאין נצחון מוחלט וכל יום מחסלים אותם הה בלי שום יריה אחת לדרום נגמר וזה נצחון מוחלט
מה פשר הידיעה, ואם הם לא היו מהווים איום, אגון דובר צה״ל.... אז היינו מתעלמים??? עמו לפני ארועי אוקטובר!?!? מה זאת הידיעה המבישה הזו!! תתבייש!!!
לא נמאס להם למות ???
כל הכבוד ועוד אומרים שאין נצחון מוחלט וכל יום מחסלים אותם הה בלי שום יריה אחת לדרום נגמר וזה נצחון מוחלט