צה"ל מאשר: "תקפנו מחבלים שפעלו סמוך לכוחותינו בלבנון"
14 תגובות
שמאלן לשעבר
ואיך זה בדיוק חדשות? מה אתם מצפים לצלש על זה שאתם מחסלים מחבלים שרוצים לרצ וח אותנו? אם יש ספק אז אין ספק כדור בר.אש לכל מ .חבל.
אביב מסרט
איזה טיפשים לחסל מיידית שיש הזדמנות איזה מין הוראות זה טיפשים לא מזמן הרגו לנו 6 חללים אין אין אמונה באנושות עלה על אבא שבשמיים מזה מחכים שעד פעם יהיה חטיפות ועד סבב ועד הרוגים כועב הלב
Mazal Gabay
זאת לא הייתה הפרה
Smack -~
איראן במבחן. 🫵
W j Energys
קדימה לחסל מיידית כל מחבל שרק מציץ .. ישר כוח לרמטכ"ל ולכוחות הפועלים בשטח
רק ביבי לכלא jo
זו השאלה שתעשה לכם סדר במי לבחור.
האם זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ???
חיים הראל
להרוג חופשי לא לדפוק חשבון
גן עדן
בוא נראה אםאיראן תגיב כמו שאמרה לפני שעה
בנתיים כמו טראמפ מתלבטים.. היום, מחר , מחרתיים
אבי הצדיק
גוו שיש אנשים כמוך מהשמאל אך ננצח אתם תמיד תפגינו בבעד עסקה בכולללל מחיר וחוץ מזה לנצח ארבע מדינוצ לוקח זמן זה שאת גו מר ת מהר סבבה אנחנו יש לנו זמן עד שקוראים לכם את הכו ס
רק ביבי לכלא jo
זו השאלה שתעשה לכם סדר
האם זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ???
פלוני אלמוני
פעלו אבל לא תקפו - פזיזות ישראלית
מרדכי גינו
כנראה שיהחיזבלה מנסה לחלץ המחבלים שמסתתרים במנהרה!!!
ואיך זה בדיוק חדשות? מה אתם מצפים לצלש על זה שאתם מחסלים מחבלים שרוצים לרצ וח אותנו? אם יש ספק אז אין ספק כדור בר.אש לכל מ .חבל.
איזה טיפשים לחסל מיידית שיש הזדמנות איזה מין הוראות זה טיפשים לא מזמן הרגו לנו 6 חללים אין אין אמונה באנושות עלה על אבא שבשמיים מזה מחכים שעד פעם יהיה חטיפות ועד סבב ועד הרוגים כועב הלב
זאת לא הייתה הפרה
איראן במבחן. 🫵
קדימה לחסל מיידית כל מחבל שרק מציץ .. ישר כוח לרמטכ"ל ולכוחות הפועלים בשטח
זו השאלה שתעשה לכם סדר במי לבחור. האם זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ???
להרוג חופשי לא לדפוק חשבון
בוא נראה אםאיראן תגיב כמו שאמרה לפני שעה בנתיים כמו טראמפ מתלבטים.. היום, מחר , מחרתיים
גוו שיש אנשים כמוך מהשמאל אך ננצח אתם תמיד תפגינו בבעד עסקה בכולללל מחיר וחוץ מזה לנצח ארבע מדינוצ לוקח זמן זה שאת גו מר ת מהר סבבה אנחנו יש לנו זמן עד שקוראים לכם את הכו ס
זו השאלה שתעשה לכם סדר האם זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ???
פעלו אבל לא תקפו - פזיזות ישראלית
כנראה שיהחיזבלה מנסה לחלץ המחבלים שמסתתרים במנהרה!!!
כל הכבוד
לנייק את כולם דם