איתן קוצרהממשלה הצליחה הפחה את ישראל לאוקראינה מילחמה בלי סוף איזה הסג גדול הוריי הוריי הורייהצג את כל 2 התגובות
הממשלה הרעה הזאת חייבת ללכת
מה זה חשודים ממתי זה? אלה 2 מחבלים ולא חשודים
אם לא מנצחים ומכניעים את האוייב אין סוף למלחמה זה יכול להיות הריסת תשתיות אזרחיות גדולות
אם האיזור סטרילי כדברי דובר צהל ?? מהיכן הם צצו ? כנראה שיש באיזור מנהרה !!
הממשלה הצליחה הפחה את ישראל לאוקראינה מילחמה בלי סוף איזה הסג גדול הוריי הוריי הוריי