מה עם הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט
ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ????
ואיפה הניצחון המוחלט ???
עוד סיסמאות חסרת תוכן
נחשון המנחש
מפסידנים הימין אפילו ששוחטים לנו את הצבא ממשיכים עם אותה המנגינה
איציק פינטו
ביירות צריכה לבעור
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
ביבי00טים פחדנים לא בושה להודות שלא ציפיתם לזה כך
אביבית מכלוף
סבא טראמפ נראה לי שהשתגע. איזה הפסקת אש הוא עשה זה אש ללא הפסקה. יתרה מזאת נתן לאיראן הטבות בהסכם במקום לפוצץ את כל איראן.
John Smith
לפנות את ביירות
John Smith
מכת אש להשמיד הכל לרוצץ גוגולות !!!!
איתן קוצר
שוב הופכים דיונות המספרים לנו סיפורים על ניצחון יש להרוס תשתיות אזרחיות גדולות בבירות ודרומה כל יום שהצבא שלנו שם יש מחיר חייב להיות מחיר מלבנון
מוטי אשקלוני
ככה לעצבן את טראמפ ? תכף ביבי יקבל טלפון מהבוס טראמפ שיצעק עליו ; מה אתם לעזאזל עושים ?
עם ישראל חי וקיים 🇮🇱❤ ii love 😘
אחרי מה שקרה הלילה מצופה לראות לכל הפחות הפלת בניינים בביירות
james 007
ביבי וטראמפ הביייתה ביבי צריך ללכת שמקשיב לטראמפ
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
מנשה צדקה
אבל מה זה עוזר? כל בוקר 5 קצינים נרצחים ללא מחיקת ביירות.
james 007
אפילו ברדיו אומרים תקיפה קטנה חחחחחח
james 007
אשר שחר 2 תקריות שונות 10 חיילים פצועים ! ואנחנו תוקפים חולות היידה ביבי
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
אפולו קריד
היגיע הזמן לא לענות לטלפונים לשרןף ולהבעיר את לבנון !!!
יעקב שורץ
מטפטפים להם בקטנה ,להשתיק אותנו, זה לא תגובה ראויה
אשר שחר
אתם שפויים 4 לוחמים נהרגו אתם נפלתם על הראש ביירות לא צריכה להיות קיימת מיידי לחסל את כל ראש ממשלת לבנון הוא שותף פעיל לכל מה שקורה בחיזבאללה, מה ניראה לכם שהחיילים שלנו בשר תותחים ביבי ביבי תעצור את מחול השדים הזה
דנית צצ
תקיפה קטנה לא לפחד טראמפ עם דימנציה חחח
דנית צצ
לא להכנע לטראמפ לכתוש,את חיזבאלה
ליאה רזניק
אירן תעלה בלהבות
ליאה רזניק
חכו לטלפון מטרמפ זועם וזועף
james 007
ראיתי תתמונות מהתקיפה תקפו חול בושה
אסי פנחס
התקיפה על איראן תהיה בסוף יולי. תהנו מהמונדיאל. שאלוהים ישמור על חיילנו ןעל המרעילים נגד הממשלה מבית.
" תקפנו" .שטויות במיץ עגבניות .
דרדלה
מה עם הליצן החלול שהבטיח למדינה ניצחון מוחלט ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ??? עוד סיסמאות חסרת תוכן
מפסידנים הימין אפילו ששוחטים לנו את הצבא ממשיכים עם אותה המנגינה
ביירות צריכה לבעור
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ביבי00טים פחדנים לא בושה להודות שלא ציפיתם לזה כך
סבא טראמפ נראה לי שהשתגע. איזה הפסקת אש הוא עשה זה אש ללא הפסקה. יתרה מזאת נתן לאיראן הטבות בהסכם במקום לפוצץ את כל איראן.
לפנות את ביירות
מכת אש להשמיד הכל לרוצץ גוגולות !!!!
שוב הופכים דיונות המספרים לנו סיפורים על ניצחון יש להרוס תשתיות אזרחיות גדולות בבירות ודרומה כל יום שהצבא שלנו שם יש מחיר חייב להיות מחיר מלבנון
ככה לעצבן את טראמפ ? תכף ביבי יקבל טלפון מהבוס טראמפ שיצעק עליו ; מה אתם לעזאזל עושים ?
אחרי מה שקרה הלילה מצופה לראות לכל הפחות הפלת בניינים בביירות
ביבי וטראמפ הביייתה ביבי צריך ללכת שמקשיב לטראמפ
אבל מה זה עוזר? כל בוקר 5 קצינים נרצחים ללא מחיקת ביירות.
אפילו ברדיו אומרים תקיפה קטנה חחחחחח
אשר שחר 2 תקריות שונות 10 חיילים פצועים ! ואנחנו תוקפים חולות היידה ביבי
היגיע הזמן לא לענות לטלפונים לשרןף ולהבעיר את לבנון !!!
מטפטפים להם בקטנה ,להשתיק אותנו, זה לא תגובה ראויה
אתם שפויים 4 לוחמים נהרגו אתם נפלתם על הראש ביירות לא צריכה להיות קיימת מיידי לחסל את כל ראש ממשלת לבנון הוא שותף פעיל לכל מה שקורה בחיזבאללה, מה ניראה לכם שהחיילים שלנו בשר תותחים ביבי ביבי תעצור את מחול השדים הזה
תקיפה קטנה לא לפחד טראמפ עם דימנציה חחח
לא להכנע לטראמפ לכתוש,את חיזבאלה
אירן תעלה בלהבות
חכו לטלפון מטרמפ זועם וזועף
ראיתי תתמונות מהתקיפה תקפו חול בושה
התקיפה על איראן תהיה בסוף יולי. תהנו מהמונדיאל. שאלוהים ישמור על חיילנו ןעל המרעילים נגד הממשלה מבית.