צעד אחרון? הניסיון של בכירים בימין לגייס רוב לחוק הגיוס
15 תגובות
אבי ששון
הימין מתרסק ומנסה להציל את עצמו מיום הבוחר הפחד מהתבוסה שמרחף באויר יהיה קשה מנשו
איציק שמאי
יש לי יומלדת ב 1.9.80
אבי ששון הגיב/ה תגובה אחת
יוסף מרקוביץ
שלושה אידיוטים .
כרמי חלבי
לפזר את הכנסת ויאללה לבחירות בהקדם האפשרי ולהעיף את ממשלת פחי האשפה של 20 שנה
דליה נ
דרך ארץ קדמה לתורה-
אפילו אם לא יתגייסו לקרבי שיתגייסו כדי לעשות משהו שיוריד מהנטל. נשים צעירות, בנות מלך, משרתות במתקני כליאה ונחשפות לאוי ואבוי בגלל שאין מספיק כוח אדם- אפשר לחלוק בנטל וגם לשמור תורה. אולי האסונות האלו בגלל שחלק לא רוצים לעזור לאחר??
יוסף מרקוביץ
שני ברנשים .
yakir chekol
כל חרדים בואו למצוצל לי
H Ha
לא מגיע להם שקל . לשלול אזרחות
זאב ערבות
וואלה האמת ובאמת!! עדיף לפזר הכנסת
די!! דיי!! עם הגזל גנבת הדעת וחוסר אכפתיות של הדתיים האלו
בושה!! בושה!! נכון ובידיעה שלא מכליל ישנם מתוכם
מלאכים כן מלאכים (ראה חטיבת חשמונאים)
אבל כל הפרזיטים באמת אולי כמו שליברמן אמר
H Ha הגיב/ה תגובה אחת
שולמית פילו
יהיו בחירות החרידים יקבלו 5 מנדטים אולי ההפסד שלהם בזמן מלחמה כולם חייבים להיתגייס למען העם והמדינה.
יוסי גל
הדם שלהם יותר או פחות אדום מיהודי חלוני?
שקשוקה שקשוקה
לך כבר ב י ב י לך מאיתנו... הרסת את המדינה פילגת את המדינה דםהחיילים והאזרחים על ידיך
הימין מתרסק ומנסה להציל את עצמו מיום הבוחר הפחד מהתבוסה שמרחף באויר יהיה קשה מנשו
יש לי יומלדת ב 1.9.80
שלושה אידיוטים .
לפזר את הכנסת ויאללה לבחירות בהקדם האפשרי ולהעיף את ממשלת פחי האשפה של 20 שנה
דרך ארץ קדמה לתורה- אפילו אם לא יתגייסו לקרבי שיתגייסו כדי לעשות משהו שיוריד מהנטל. נשים צעירות, בנות מלך, משרתות במתקני כליאה ונחשפות לאוי ואבוי בגלל שאין מספיק כוח אדם- אפשר לחלוק בנטל וגם לשמור תורה. אולי האסונות האלו בגלל שחלק לא רוצים לעזור לאחר??
שני ברנשים .
כל חרדים בואו למצוצל לי
לא מגיע להם שקל . לשלול אזרחות
וואלה האמת ובאמת!! עדיף לפזר הכנסת די!! דיי!! עם הגזל גנבת הדעת וחוסר אכפתיות של הדתיים האלו בושה!! בושה!! נכון ובידיעה שלא מכליל ישנם מתוכם מלאכים כן מלאכים (ראה חטיבת חשמונאים) אבל כל הפרזיטים באמת אולי כמו שליברמן אמר
יהיו בחירות החרידים יקבלו 5 מנדטים אולי ההפסד שלהם בזמן מלחמה כולם חייבים להיתגייס למען העם והמדינה.
הדם שלהם יותר או פחות אדום מיהודי חלוני?
לך כבר ב י ב י לך מאיתנו... הרסת את המדינה פילגת את המדינה דםהחיילים והאזרחים על ידיך