רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

 אבי סולומון
אבי סולומון

צעד אחרון? הניסיון של בכירים בימין לגייס רוב לחוק הגיוס

icon-msg
15 תגובות
אבי ששון
אבי ששון

הימין מתרסק ומנסה להציל את עצמו מיום הבוחר הפחד מהתבוסה שמרחף באויר יהיה קשה מנשו

איציק שמאי
איציק שמאי

יש לי יומלדת ב 1.9.80

1
אבי ששון
אבי ששון הגיב/ה תגובה אחת
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

שלושה אידיוטים .

1
כרמי חלבי
כרמי חלבי

לפזר את הכנסת ויאללה לבחירות בהקדם האפשרי ולהעיף את ממשלת פחי האשפה של 20 שנה

1
דליה נ
דליה נ

דרך ארץ קדמה לתורה- אפילו אם לא יתגייסו לקרבי שיתגייסו כדי לעשות משהו שיוריד מהנטל. נשים צעירות, בנות מלך, משרתות במתקני כליאה ונחשפות לאוי ואבוי בגלל שאין מספיק כוח אדם- אפשר לחלוק בנטל וגם לשמור תורה. אולי האסונות האלו בגלל שחלק לא רוצים לעזור לאחר??

1
יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

שני ברנשים .

yakir chekol
yakir chekol

כל חרדים בואו למצוצל לי

1
H Ha
H Ha

לא מגיע להם שקל . לשלול אזרחות

2
זאב ערבות
זאב ערבות

וואלה האמת ובאמת!! עדיף לפזר הכנסת די!! דיי!! עם הגזל גנבת הדעת וחוסר אכפתיות של הדתיים האלו בושה!! בושה!! נכון ובידיעה שלא מכליל ישנם מתוכם מלאכים כן מלאכים (ראה חטיבת חשמונאים) אבל כל הפרזיטים באמת אולי כמו שליברמן אמר

2
H Ha
H Ha הגיב/ה תגובה אחת
שולמית פילו
שולמית פילו

יהיו בחירות החרידים יקבלו 5 מנדטים אולי ההפסד שלהם בזמן מלחמה כולם חייבים להיתגייס למען העם והמדינה.

3
יוסי גל
יוסי גל

הדם שלהם יותר או פחות אדום מיהודי חלוני?

שקשוקה שקשוקה
שקשוקה שקשוקה

לך כבר ב י ב י לך מאיתנו... הרסת את המדינה פילגת את המדינה דםהחיילים והאזרחים על ידיך

2
H Ha
H Ha הגיב/ה תגובה אחת