היערכות שיא לקראת חידוש לחימה באיראן!! לכל הפרטים הצטרפו עכשיו
⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️
ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
semon zagori
נמר מנייר לא יעשה כלום וגם אם ינסה הוא יצא בבושת פנים כפולה
W j Energys
האריה של נייר ..... בורח מהמזרח התיכון נושאת המטוסים גארלד פורד מפליגה חזרה לארה"ב תבוסתנים !!!!!
Ofek Giladi הגיב/ה תגובה אחת
שוקי לוי
רבותי כבר הרבה זמן שאנחנו מנקים את הגבולות ללא מפריע הכול טוב לחשוב חיובי
קקי ענק
אולי הוא בכלל עושה חיקוי של פלייסטיישן 5 שכידוע,אין עליו משחקים
מיכל רועה
שקרן.פחדן.לא יעשה כלום.
W j Energys
אריה של נייר .. שחבריו עושים מיליארדים משמעות בבורסה .... עובדים על כל העולם .. משגעים את תושבי ישראל ואת מדינות המפרץ הפרסי
מרק מרקו הרצברג
משחק משחק
בן ישראל
סתם חרטה הסכם כניעה שלו ושל ביבי בדרך.. חבורת נחשים מלחמות אלעק עסוקים בטשטשת של החייזרים
מריו זלקינד
רק ביבי ינצח את: הקפלניסטים הבזויים
Smack -~
אתם משחקים בנו, האזרחים בישראל. מדינה שלמה חיה כבר תקופה ארוכה בתוך חוסר ודאות מתמשך, וזה מתחיל להיות פשוט קשה לעיכול.
מרגיש כאילו אנחנו רק כלי בתוך משחק פוליטי ותקשורתי, בזמן שאנשים פה מנסים לחיות את החיים שלהם בלי לדעת לאן המדינה הולכת ומה מחכה מחר.
Smack -~
לך תזדיי* אתה והחבר שלך נתניהו, אתם בזבזתם לנו 3 שנים במלחמה מייגעת.
שום דבר לא זז. הכל תקוע וסטטי. ראש הממשלה כמעט שלא מדבר עם האזרחים, ואת המידע אנחנו מקבלים מארה״ב ומהמתווכים לפני שאנחנו שומעים משהו מהדרג שלנו.
די כבר עם הברברנות הזו.נמאס.או כן או לא.נמאס.
היערכות שיא לקראת חידוש לחימה באיראן!! לכל הפרטים הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
נמר מנייר לא יעשה כלום וגם אם ינסה הוא יצא בבושת פנים כפולה
האריה של נייר ..... בורח מהמזרח התיכון נושאת המטוסים גארלד פורד מפליגה חזרה לארה"ב תבוסתנים !!!!!
רבותי כבר הרבה זמן שאנחנו מנקים את הגבולות ללא מפריע הכול טוב לחשוב חיובי
אולי הוא בכלל עושה חיקוי של פלייסטיישן 5 שכידוע,אין עליו משחקים
שקרן.פחדן.לא יעשה כלום.
אריה של נייר .. שחבריו עושים מיליארדים משמעות בבורסה .... עובדים על כל העולם .. משגעים את תושבי ישראל ואת מדינות המפרץ הפרסי
משחק משחק
סתם חרטה הסכם כניעה שלו ושל ביבי בדרך.. חבורת נחשים מלחמות אלעק עסוקים בטשטשת של החייזרים
רק ביבי ינצח את: הקפלניסטים הבזויים
אתם משחקים בנו, האזרחים בישראל. מדינה שלמה חיה כבר תקופה ארוכה בתוך חוסר ודאות מתמשך, וזה מתחיל להיות פשוט קשה לעיכול. מרגיש כאילו אנחנו רק כלי בתוך משחק פוליטי ותקשורתי, בזמן שאנשים פה מנסים לחיות את החיים שלהם בלי לדעת לאן המדינה הולכת ומה מחכה מחר.
לך תזדיי* אתה והחבר שלך נתניהו, אתם בזבזתם לנו 3 שנים במלחמה מייגעת. שום דבר לא זז. הכל תקוע וסטטי. ראש הממשלה כמעט שלא מדבר עם האזרחים, ואת המידע אנחנו מקבלים מארה״ב ומהמתווכים לפני שאנחנו שומעים משהו מהדרג שלנו.
אם נגמרו לטראמפ הכדורים הכחולים,שיקח את האדומים !