"רצח באדישות? זה מקומם": המאבק להחמרת האישומים בפרשת זלקה
8 תגובות
g y
זה כאילו בית המשפט עצמו הןא רוצח
בובי מובי
חייבים עונש הכי חמור !! כדי למנוע אלימות בעתיד יותר מדי בזמן האחרון
א א
מאסר עולם וחוקן עם בלון סודה שלוש פעמים ביום בני זiנiת
מיקו 🦺
ככה זה שמזלזלים באנשים בצבע הזה
נפתלי זוהר הגיב/ה תגובה אחת
אבי הצדיק
אדישות אולי בכזריות התבלבלת
מקס סבג
רצח באדישות כי יש לנו מערכת חולה של פרקליטות ציבורית שכל תפקידה להגיע הביתה בשלום מגיעים לעבודה ולא מגיעים לעבוד רוצים לגמור הכל בעיסקאות טיעון המשכורת ממשיכה להגיע!!
ab sc
זה אומנם היה באדישות לחיי אדם אבל בכוונה מכוונת, אינם ראויים לשום הנחה האישום ולשום הנחה בענישה !
זה כאילו בית המשפט עצמו הןא רוצח
חייבים עונש הכי חמור !! כדי למנוע אלימות בעתיד יותר מדי בזמן האחרון
מאסר עולם וחוקן עם בלון סודה שלוש פעמים ביום בני זiנiת
ככה זה שמזלזלים באנשים בצבע הזה
אדישות אולי בכזריות התבלבלת
רצח באדישות כי יש לנו מערכת חולה של פרקליטות ציבורית שכל תפקידה להגיע הביתה בשלום מגיעים לעבודה ולא מגיעים לעבוד רוצים לגמור הכל בעיסקאות טיעון המשכורת ממשיכה להגיע!!
זה אומנם היה באדישות לחיי אדם אבל בכוונה מכוונת, אינם ראויים לשום הנחה האישום ולשום הנחה בענישה !