רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

הודיה רן - כתבת פלילים במרכז
הודיה רן - כתבת פלילים במרכז

"רצח באדישות? זה מקומם": המאבק להחמרת האישומים בפרשת זלקה

icon-msg
8 תגובות
g y
g y

זה כאילו בית המשפט עצמו הןא רוצח

בובי מובי
בובי מובי

חייבים עונש הכי חמור !! כדי למנוע אלימות בעתיד יותר מדי בזמן האחרון

3
א א
א א

מאסר עולם וחוקן עם בלון סודה שלוש פעמים ביום בני זiנiת

4
מיקו 🦺
מיקו 🦺

ככה זה שמזלזלים באנשים בצבע הזה

4
נפתלי זוהר
נפתלי זוהר הגיב/ה תגובה אחת
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

אדישות אולי בכזריות התבלבלת

2
מקס סבג
מקס סבג

רצח באדישות כי יש לנו מערכת חולה של פרקליטות ציבורית שכל תפקידה להגיע הביתה בשלום מגיעים לעבודה ולא מגיעים לעבוד רוצים לגמור הכל בעיסקאות טיעון המשכורת ממשיכה להגיע!!

3
ab sc
ab sc

זה אומנם היה באדישות לחיי אדם אבל בכוונה מכוונת, אינם ראויים לשום הנחה האישום ולשום הנחה בענישה !

6