שגרירות ישראל בוושינגטון: הדיונים ייכנסו בכך ליומם הרביעי
8 תגובות
שקשוקה שקשוקה
ביבי אפס ביבי שקרן ביבי מורשע ביבי סכסכן ביבי מפחג אל העם ביבי פחדן ביבי לךךךךךךךך
גן עדן
מה יש לדון ישראל לא יוצאת מלבנון ושאיראן לא תחשוב שאפשר לנהל אותנו. אם ארה״ב רוצה שאיראן תנהל את המעצמה שלה אין בעיה.. לא אותנו
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
Khk
עושים שלום עם בעלי העניין ולא עם בובות
ביבי בובה של ארהב כהנא צדק
ביבי הבובה של אמריקה חייב ללכת חייבים להתנתק מאמריקה הם בו גדים ומגנים על האויב שלנו לבנון עזה איראן יוש וכו במקום להיות בצד שלנו כל הימין מצביע מעכשיו רק ימין קיצוני רק כהנא רק פייגלין
pako pak
שתלך לפסיכיאטר שיעזור לה להתמודד ואז שתחזור בריאה לחינוך. יעני כל אחת תעשה תארים כשהיא לא שמנה ואז תשיג הכל ותתחיל לפתח מחלות נפש ותרקיב את כל הילדים והנוער ותשאיר אותם מסכנים חברתית ורפואית?
pako pak
שמנה שתלך לטיפול פסיכיאטרי ותשלוט בעצמה ואז תושב לתפקיד חינוכי. זה התנאי. השמנה היא מחלת נפש עם התקפים פסיכוטים של אכילה ללא יכולת שליטה עצמית שגורמת לנזק בריאותי עם השלכות של הדימוי בעיני החברה. ושום תירוצים של אתה לא יודע עם מה היא מתמודדת, שתלך לטיפול
pako pak
מדינה של חולי נפש. נשים שמנות הן בעלות תפקידים במשרד החינוך. ילדה צריכה לראות בגוף חינוכי אישה שמנה ולהבין שמחלת הנפש ההשמנה היא בסדר ואז הילדה בו לעת כמו חולת נפש ואז סובלת כל החיים חברתית מאיך שהיא נראית ורפואית. אז תתחילו להבריא את המדינה הזו.
ביבי אפס ביבי שקרן ביבי מורשע ביבי סכסכן ביבי מפחג אל העם ביבי פחדן ביבי לךךךךךךךך
מה יש לדון ישראל לא יוצאת מלבנון ושאיראן לא תחשוב שאפשר לנהל אותנו. אם ארה״ב רוצה שאיראן תנהל את המעצמה שלה אין בעיה.. לא אותנו
עושים שלום עם בעלי העניין ולא עם בובות
ביבי הבובה של אמריקה חייב ללכת חייבים להתנתק מאמריקה הם בו גדים ומגנים על האויב שלנו לבנון עזה איראן יוש וכו במקום להיות בצד שלנו כל הימין מצביע מעכשיו רק ימין קיצוני רק כהנא רק פייגלין
שתלך לפסיכיאטר שיעזור לה להתמודד ואז שתחזור בריאה לחינוך. יעני כל אחת תעשה תארים כשהיא לא שמנה ואז תשיג הכל ותתחיל לפתח מחלות נפש ותרקיב את כל הילדים והנוער ותשאיר אותם מסכנים חברתית ורפואית?
שמנה שתלך לטיפול פסיכיאטרי ותשלוט בעצמה ואז תושב לתפקיד חינוכי. זה התנאי. השמנה היא מחלת נפש עם התקפים פסיכוטים של אכילה ללא יכולת שליטה עצמית שגורמת לנזק בריאותי עם השלכות של הדימוי בעיני החברה. ושום תירוצים של אתה לא יודע עם מה היא מתמודדת, שתלך לטיפול
מדינה של חולי נפש. נשים שמנות הן בעלות תפקידים במשרד החינוך. ילדה צריכה לראות בגוף חינוכי אישה שמנה ולהבין שמחלת הנפש ההשמנה היא בסדר ואז הילדה בו לעת כמו חולת נפש ואז סובלת כל החיים חברתית מאיך שהיא נראית ורפואית. אז תתחילו להבריא את המדינה הזו.