ה"נשיא" של הקפלניסטים . ה"נשיא" שגורם לפילוג ועלול לגרום למלחמת אחים .
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים גם על זה יש לכם ביקורת ???? אבל על הפשיעה. ועל מערכת החינוך ועוד על הרבה מאוד כישלונות אתם לא מעיזים להעביר ביקורת. אז כפי שראש הליכוד אמר שבו ב ש ק ט מ ו ח ל ט
רק עבריינים מתחננים לחנינה בלי טריקים ובלי שטיקים
ה"נשיא" של הקפלניסטים . ה"נשיא" שגורם לפילוג ועלול לגרום למלחמת אחים .
ביבי00טים כבשים גם על זה יש לכם ביקורת ???? אבל על הפשיעה. ועל מערכת החינוך ועוד על הרבה מאוד כישלונות אתם לא מעיזים להעביר ביקורת. אז כפי שראש הליכוד אמר שבו ב ש ק ט מ ו ח ל ט
סוף סוף הנשיא מתרגש ממשהו חחחח
בוזי בוקר טוב נתעוררתה
נועם אתה מתוק .כל הכבוד לך 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱