רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

גיא אלסטר - ראש דסק החוץ
גיא אלסטר - ראש דסק החוץ

שר החוץ האמריקני: חלה התקדמות "קלה" בשיחות עם איראן

icon-msg
17 תגובות
××× ××××××
××× ××××××

מה שאירן דרשה היא קבלה בושה לאמריקה ולטראמפ

1
××× ××××××
××× ××××××

ישראל תהיה במצב גרוע מאד, אם יהיה הסכם עם אירן עד כדי איום קיומי, לא רחוק היום שנתניהו וטראמפ יהיו בעימות פומבי, רואים על טראמפ שהוא חסר אונים מול אירן

2
מיכל רועה
מיכל רועה

אידיוט.נאיבי.האירנים לא יוציאו את האורניום.די כבר.תתקפו.הפכו אותכם לקרקס.סמרטוטים.הם מושכים זמן ואותכם באף.אידיוטים.

גימי ימני ציוני
גימי ימני ציוני

ככה זה נוכרים וגויים הם תמימים

1
ח ל
ח ל

מצפצפים עליכם. אמריקאי תמים

1
איריס דרור
איריס דרור

נו תיטקוף כבר את איראן אנחנו מחקים לך אתה בינתים רק מקשקש ומברבר שקרים נו בו ניראה אותך האורניום נישאר באיראן מה תעשה מה נו

1
איריס דרור
איריס דרור

טראמפ השכל שלך ברך מהראש שלך למעלה. השכל ברח למתההמבין יבין להיכן

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

חלה התקדמות מתפרק וראש הליכוד נכנס לכלא

אסי פנחס
אסי פנחס הגיב/ה תגובה אחת
אורית גרציאני
אורית גרציאני

חולה נפש טראמפ הגזים

אחת שיודעת
אחת שיודעת

טראמפ הלוזר!!!! ויתר על הגרעין וויתר על שמו למען העולם הערבי שצוחק עליו

יוסי חביב
יוסי חביב

זהוא עוד שבוע הפסקת אש ואחריי שבוע עו יומיים וכך כל הזמן

1
דנית צצ
דנית צצ

חחח נשמע אתם רוצים מלחמה

מארק שניידר
מארק שניידר

חלה התקדמות בנט מקבל ב ת ח ת מעבאס ו מ ו צ ץ לטיבי

איריס דרור
איריס דרור

אדון טראמפ הקוקו אתה לא שפוי בראש האיראנים לא עוטרו על האורניום הם הודיעו לך כברt. אתמול האורניום ישאר בידם אצלם נו בו ניראה אותך מה תעשה עכשו מה מי אתה ביכלל יעכבר. ימאוס יעכברמיסכן שרקבבורח. ממקום למקום

Carmit  asraf
Carmit asraf הגיב/ה תגובה אחת
לי ברגמן
לי ברגמן

חחחח התקדמות? לא אתם חבורת מפגרים עם תואר קנוי ..איזו התקדמות שלא מוכנים לוותר על הגרעין לא הבמתי!!!

4