״מאוד מתגעגעת אליך״: לוחם גבעתי קיבל הודעה מרגשת מאחותו
12 תגובות
ביחד ננצח
אין מילים❤️
יוסף מרקוביץ
צדיקה ממש . יש לו זכות שיש לו אחות כמוך .
יעקב לוי
איזה מאמי
אילנה אזרזר
כל כך מרגש.
יצחק סופר
אחלה ביבי
יורם יוסף
נשמה יקרה אחותך .ה ישמור את שנכן
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡
תפסיק לחסוך בפצצות ותוציא את החיילים מן התופת מייד .
תקדים תרופה למכה
ואל תחסוך כסף על חשבון חיילינו תתחיל להפציץ מהאויר שיעלה כמה שיעלה !
תיקח את התקציב מהמשרדים בממשלה .
דם חיילינו אינו הפקר .
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡
השם ישמור אותך
ואת כל חיילינו
אמן ואמן
🫶🫶
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡
תפסיק לחסוך בפצצות ותוציא את החיילים מן התופת מייד .
תקדים תרופה למכה
ואל תחסוך כסף על חשבון חיילינו תתחיל להפציץ מהאויר שיעלה כמה שיעלה !
תיקח את התקציב מהמשרדים בממשלה .
גם חיילינו אינו הפקר .
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡 הגיב/ה תגובה אחת
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡
דם חיילינו אינו הפקר
ביי ביי ביבי ביבייייייייייי תם עידן נתניהו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט 🫡
אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו .
שאלה לי אליך …
אם אתה כבר מסכן את חיי החיילים בלבנון ובעזה בכניסה לשם .
אז או שאתה כובש את השטחים הללו וזה יהיה מוצדק .
אבל אם אתה מכניס את הלוחמים ולא כובש .
אלא רק מטהר שטח אז אין שום סיבה שלא תשתמש בהפצצה מהאויר .
אין מילים❤️
צדיקה ממש . יש לו זכות שיש לו אחות כמוך .
איזה מאמי
כל כך מרגש.
אחלה ביבי
נשמה יקרה אחותך .ה ישמור את שנכן
תפסיק לחסוך בפצצות ותוציא את החיילים מן התופת מייד . תקדים תרופה למכה ואל תחסוך כסף על חשבון חיילינו תתחיל להפציץ מהאויר שיעלה כמה שיעלה ! תיקח את התקציב מהמשרדים בממשלה . דם חיילינו אינו הפקר .
השם ישמור אותך ואת כל חיילינו אמן ואמן 🫶🫶
תפסיק לחסוך בפצצות ותוציא את החיילים מן התופת מייד . תקדים תרופה למכה ואל תחסוך כסף על חשבון חיילינו תתחיל להפציץ מהאויר שיעלה כמה שיעלה ! תיקח את התקציב מהמשרדים בממשלה . גם חיילינו אינו הפקר .
דם חיילינו אינו הפקר
אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו . שאלה לי אליך … אם אתה כבר מסכן את חיי החיילים בלבנון ובעזה בכניסה לשם . אז או שאתה כובש את השטחים הללו וזה יהיה מוצדק . אבל אם אתה מכניס את הלוחמים ולא כובש . אלא רק מטהר שטח אז אין שום סיבה שלא תשתמש בהפצצה מהאויר .