אחרי שהדפיסו ספרי לימוד עם דגלי אש"ף: זאת תגובת החברה
19 תגובות
אברהם רצאבי
המשך התגובה היתקבצו להם והחליטו שהם עם בקיצור להיה ולא ניברא עם כזה בכלל בשורות טובות
אברהם רצאבי
קודם כל אין מצב כזה עם פלסטין א.השם פלסטין נובע מתקופת היונים ששלטו בארץ וקראו למדינה פלאסטיין ב.לא קיים בשום ספר היסטוריה שיש עם בשם פלסטינים ג.וזה כמו שנאמר בתגובות הקודמות אלה שקוראים להם פלסטינים זה בין היתר מתקופת העותמינים ועד ימינו אלה זה היתקבצו
צופי הוורדי אברהם
שמענו כבר את כול אלה שטוענים שהם אווהבי המדינה, כולל "" הגנרלים"" עד הבגידה בה😜..
עומר בן טולילה
אין דבר כזה דגל פלסטין, הדגל הזה נוסד במרד הערבי משנת 1936 שהערבים מרדו כנגד האימפריה העותמנית.. גם אז הם היו שבטים ופלאחים שהגיעו מכל קצווי האימפריה ואין דבר כזה עם או מדינת פלסטין
דינה בר
תרוץ שקרי ועלוב שאף אחד אינו קונה.
אורנה שפירא
דכל ירדן זהה לדגל אש"ף . ההבדל הוא כוכב לבן קטן
לאה אטדגי
שקרניים לא להאמין להם הם יודעים מה הם עושים
שמואל מאיר
לא מאמין להם
אמירה מור
חוצפה
יוסף מרקוביץ
למה לא שמו את הדגל של הלהט"בים או של האנרכיסטים או שלחולת הנפש שקמה ברסלר !?
אמה ונדל
אזה תירוץ עלוב‼️חומר למחשבה🥺
שרון לוי
מה קשור ירדן? במקום שיהיה דגל ישראל הדפיסו דגל פלסטין!
חניק פ"ת
וואו כל הכבוד למערכת תמנון שלוקחת אחריות ומפצה את הלקוחות בחוברות מתוקנות זה רק מוכיח בוודאות שנפלה טעות
אילנה אזרזר
למה קשה לי להאמין?
Amir Leshem
בוא נניח שזה באמת טעות ורציתם לשים דגל ירדן. הזאלה היא מה זה נותן? גם בירדן מדפיסים את דגל ישראל? אני מציע להתעלם מהחלאות סביבנו אם הם מתעלמים מאיתנו. השלום איתם הוא יותר בשבילם מאשר בשבילנו.
המשך התגובה היתקבצו להם והחליטו שהם עם בקיצור להיה ולא ניברא עם כזה בכלל בשורות טובות
קודם כל אין מצב כזה עם פלסטין א.השם פלסטין נובע מתקופת היונים ששלטו בארץ וקראו למדינה פלאסטיין ב.לא קיים בשום ספר היסטוריה שיש עם בשם פלסטינים ג.וזה כמו שנאמר בתגובות הקודמות אלה שקוראים להם פלסטינים זה בין היתר מתקופת העותמינים ועד ימינו אלה זה היתקבצו
שמענו כבר את כול אלה שטוענים שהם אווהבי המדינה, כולל "" הגנרלים"" עד הבגידה בה😜..
אין דבר כזה דגל פלסטין, הדגל הזה נוסד במרד הערבי משנת 1936 שהערבים מרדו כנגד האימפריה העותמנית.. גם אז הם היו שבטים ופלאחים שהגיעו מכל קצווי האימפריה ואין דבר כזה עם או מדינת פלסטין
תרוץ שקרי ועלוב שאף אחד אינו קונה.
דכל ירדן זהה לדגל אש"ף . ההבדל הוא כוכב לבן קטן
שקרניים לא להאמין להם הם יודעים מה הם עושים
לא מאמין להם
חוצפה
למה לא שמו את הדגל של הלהט"בים או של האנרכיסטים או שלחולת הנפש שקמה ברסלר !?
אזה תירוץ עלוב‼️חומר למחשבה🥺
מה קשור ירדן? במקום שיהיה דגל ישראל הדפיסו דגל פלסטין!
וואו כל הכבוד למערכת תמנון שלוקחת אחריות ומפצה את הלקוחות בחוברות מתוקנות זה רק מוכיח בוודאות שנפלה טעות
למה קשה לי להאמין?
בוא נניח שזה באמת טעות ורציתם לשים דגל ירדן. הזאלה היא מה זה נותן? גם בירדן מדפיסים את דגל ישראל? אני מציע להתעלם מהחלאות סביבנו אם הם מתעלמים מאיתנו. השלום איתם הוא יותר בשבילם מאשר בשבילנו.
לא לקנות מהחברה הזאת בקיצור לאחרים אותה
יוצא לה ילד זבל ובלי בושה
כל מי שטובלת בבריכה במקום מקווה יוצא לי ילד חמור