רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

שנתיים למלחמה: כל האירועים, הטקסים וההפגנות לציון ה-7.10

icon-msg
19 תגובות
שמאלן לשעבר
שמאלן לשעבר

אתם עוד אל ג'זירה בתחפושת נשאר לכם רק להכניס את הכתובות של השרים. מטורללים הזויים שכמוכם. רק ערוץ 14, טבח קפלן!

1
אמיר אמיר
אמיר אמיר

כואב לי את הלב על כולם יהיה זכרם ברוך על בני העידה הבדואית שי נלחמו גם נפלו 7 אקטובר על מחט חממי על הגשש הבדואי שי נלחמו נחטפו עצוב מאוד בצער עמוק

זיו יוסוב
זיו יוסוב

הקול..קול ישראל...הידים ידי עשו..בקולינו ובאחדותינו ובפניה לאבינו..ינצל העולם

1
זיו יוסוב
זיו יוסוב

ה7 באוק...בגלל הפירוד שהיה ערב קודם לכן.והמלחמות שלנו היהודים ..כולי תקוה שהתמימות התחלפה לה .בהליכה עם ישר אל...ונבין מה הוא רוצה מבניו אחדות .סוכות 4 המינים כולם ביחד זה קול ישראל

1
יעלה בן מאיר
יעלה בן מאיר

נו באמת... אלו אותם פרצופים נתעבים אשר צרחו בקורונה שביבי רוצה להחדיר בנו שבבים! זוכרים? אלו אותם הנתעבים שבסגר צרחו שזה למען הכסא! הנתעבים שהסתובבו חצי ערומים בקורונה ללא מסכות והתנשקו בכוונה ברחובות! נתעבים אמרתי??

2
יעלה בן מאיר
יעלה בן מאיר הגיב/ה תגובה אחת
Noga Ben-Menahem
Noga Ben-Menahem

עצם זה שכורכים טכסי זיכרון עם הפגנות פולטיות אומר הכל. מה הקפלניסטים יעשו כשכל החטופים ישובו? כנראה יהיו בדיכאון שאין להם יותר את התירוץ או שימצאו נושא חדש לרכב עליו על חשבון אבל של אחרים

4
הצג את כל 2 התגובות
מארק שניידר
מארק שניידר

אהוד ברק יאיר גולן דן חלוץ בוגי יעלון אהוד אולמרט יחד עם שקמה ברסלר עמי דרור משה רדמן עם הרצי הלוי חליווה רונן בר עם מיארה שותים היום וויסקי קוניאק שמפניה מעשנים סיגרים

2
הצג את כל 2 התגובות
מארק שניידר
מארק שניידר

היום יום חג אצל הקפלניסטים

4
Noga Ben-Menahem
Noga Ben-Menahem

אני שאלה, נגד מה בדיוק מפגינים? יש מתווה לשחרור חטופים ששומר על בטחון ישראל. האם מפגינים מטעם חמאס לשנות את המתווה לאינטרסים של חמאס שישבו שוב על הגבולות ולשחרור מחבלים נוחבה?

4
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
נוי זנתי
נוי זנתי

🎗

1
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

לכל המפגינים: חבל שאתם מנתהגים באופן זה ביום הזה.מה הבעיה שלכם??? יש שיחות והן מתנהלות כעת! בושה.

6
אחים  לחשק
אחים לחשק

תכלס חמאס ניצח את ישראל המדינה מפורקת העם מפורק אין עתיד כאן ביבי הרס את המפעל הציוני!

3