רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

"ביקש הכול בצניעות": מאות ליוו את אלכסנדר פילין למנוחות

icon-msg
11 תגובות
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

יהי זכרו ברוך

Omer
Omer

יהי זכרו ברוך השם יקום דמו 💔

ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

מצרי הורמוז סגורים פתוחים זה כבר לא משנה . בינתיים בלבנון ביבי נסוג חיילים נהרגים . ובישראל אין ממשלה כרגע ! דם חיילינו אינו הפקר ! תם עידן נתניהו סופית ! גדי אייזנקוט בן אסתר ראש הממשלה הבא של ישראל . 🫡

הצג את כל 2 התגובות
ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

סגורים פתוחים זה כבר לא משנה . בינתיים בלבנון ביבי נסוג חיילים נהרגים . ובישראל אין ממשלה כרגע ! דם חיילינו אינו הפקר ! תם עידן נתניהו סופית ! גדי אייזנקוט בן אסתר ראש הממשלה הבא של ישראל . 🫡

1
מקס סבג
מקס סבג

ת.נ.צ.ב.ה. אנחנו עסוקים בלקבור את חיילינו הרדודים הכושלים המושחתים בגועליציה עסוקים בשעה זו בהרס המדינה ושרפתה סופית הכל להציל את ב יבי ודרעי שני אנשים מסוכנים למדינה

2
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ממש עכשיו כשעם ישראל קובר את חייליו ראש הממשלה צוחק עלינו. ובו בזמן בנו החייזר מתהולל במיאמי וצוחק על משפחות החיילים שקוברים את בניהם

3
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ????

2
דנה לבל מזין
דנה לבל מזין

מהשנה צפירת הזיכרון לחיילי צבא ההגנה לישראל צריכה להימשך ארבע (4) דקות לפחות🙏🙏🙏🙏💔

2
אלירז אזולאי
אלירז אזולאי הגיב/ה תגובה אחת