רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

אסון בערב החג: נקבע מותה של בת ה-7 שנפלה מקומה רביעית בת"א

icon-msg
9 תגובות
יעל וואיה
יעל וואיה

אחים לחשק! שמאלנים מטורללים? חתיכת מורעל ואפס תלך כפרות על הכל המפגינים האיטלגנטים ולא ברברים וחוליגנים כמוך

מארק שניידר
מארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
שרית לוי
שרית לוי

עצוב 😭יהי זכרה ברוך

1
חנה משה
חנה משה

אולי בית מלון עם המרפסות המסוכנות שלהם

2
איריס דרור
איריס דרור

איפו ההורים של אותה ילדה מה הם לא סמו לב שהיא מטפסת בבית במירפשת או היכן שטיפסה ונפלהמה שלא הגיוני תחקרו את ההורים

2
משה שמילוביץ
משה שמילוביץ

היא לא נפלה ..היא נרצחה .

1
אחים לחשק
אחים לחשק

ההורים לכלא , פושעים , בטוח שמאלנים מטורללים מפגינים בקפלן!

2
לבנה יוסף
לבנה יוסף

ילדה בת שבע לא צריכה ליפול מהחלון לא אמיתי אבא אמא אין אחריות חןסר אחריות

2
לבנה יוסף
לבנה יוסף

איפה ההןרים שלה אין אחריות

2