השאלון שיעשה לכם סדר
מי המפלגה שהכי מתאימה לעמדות שלכם
68 תגובות
יוסף מרקוביץ
אייזנפלוץ . התחיל גם הוא להיתפרע ולהישתולל . גוש טימטומת . גם בלעדיך. יש לנו את הנפתול . לזימי . מירב בן ארי התרנגולת המקרקרת . את בוגי העגון וכ'. רק אתה חסר לנו .
ציונה קרשניקר
למה רק חרדים יש מלעה בית אביבבכל ארץ רק חרדים תכלהו את הנעלים של החרדים כמה חילים חרגים נהרגו תתבשו רר שנאה
יוסי חורי
רק נתניהו בלבד ולא. כל הנוכלים
מלכה יפת
לא רוצים עוד 7.10 מספיק היה במשמרת של ביבי
מאירה חביב
המדינה התפרקה לגמרי חייבים ממשלה חדשה וטובה כל ממשלה שתומכת אך ורק לגיוס חרדים ,לתוספת מכובדת קיצבת הזיקנה ליוקר המחייה אבל דבר ראשון כולם מתגייסים ומי שלא לא לתת שום תקציבים
אוריאל ניסן
רק נתניהו על אפכם וחמתכם
מייקי רואה את הנולד הגיב/ה תגובה אחת
ויצמן סבטן
זה הפיתרון המאיר בתקופה הזאת, שלא יבואו בטענות, המפלגה הזואת אשמה,אי מיפלגה אחרת אשמה, צריך חברים מכל המיפלגות כדי לחסוך וויקים וכספים לחינם
ויצמן סבטן
אחרי שנים ,שהמדינה מפורקת דעות שונות מתוך כעס. הפיתרון להקים מימשלה לנו וויקוחים, וביזבוז משאבים לחינם. .כמו למשל ; אלשיך.אשכנזי., כץ ,גללנוט, חלי,דיכטאר,גנץ,,שאול מופז,ברקאט,יאיר גולן,מירי רגב דיכאטר ,איזינקואט,טל רוסו ועוד לאחר לערוך פרימריז
AVI AVI
בוחרים בכל מפלגה שתומכת בגיוס חרדים
וביציאתם לעבודה
יונתן .ט
יצא לי רק ביבי
AVI AVI הגיב/ה תגובה אחת
YaAtia Mos
מי שבוחר ביבי בוחר בתמיכה בשיפוץ הנכס השמיני הפרטי שלו, בשק האשמות נגדו והשקרים שלו, בחרדים השואבים מכם את הנשמה.
אחים לחשק
אנחנו כבר החלטנו רק הליכוד יכול לנקנק את השמאל המטורלל
AVI AVI
בוחרים בכל מפלגה שתומכת בגיוס חרדים
וביציאתם לעבודה
מקס סבג
דרעי וביבי שני מסוכנים האחד גנב נוכל ומודחת השני גנב נוכל מושחת וקומבינטור..אנשים אנטי ציוניים בעליל על פי מעשיהם ומסוכנים למדינה...
AVI AVI
ממשלת הליכוד היא ממשלת
הדחלילים החלולים על מלא מלא
מקס סבג
לפני שבוחרים חייבים 2 חוקים אחד לבדוק מעשים של הממשלה ולא הדיבורים מספר החוקים לטובת המדינה לעומת מספר החוקים נגד המדינה שנית בחירות זה לא כודרגל זה לא קבוצה לאוהדים זה החיים עצמם...
AVI AVI
ביביסטים פחדנים שכחתם את הניצחון המוחלט ???
ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ????
ואיפה הניצחון המוחלט ???
אבי פרץ
המתאים ביותר זה ביבי כן ביבי ורק ביבי
AVI AVI הגיב/ה תגובה אחת
ויואן אמסלם
הפעם זה לא ביבי אין מצב
AVI AVI הגיב/ה תגובה אחת
נינה נון
רק ביבי ורק ביבי הלוואי והוא ימשיך
AVI AVI
"לפעמים צריך להירגע ולהפעיל את השכל"
וזה יעשה לכם סדר - מי המפלגה שהכי מתאימה לכם
איך זה שאף אחד מחברי הממשלה/ראש הממשלה לא הגיע להלווית הקצין סגן אלוף בצהל שנהרג בלבנון
ואפילו לא שלחו זר
יוסי כהן
אם לא ביבי איפה היינו היום ביבי מלך ישראל ולמי שלא מבין אף ראש ממשלה לא היה עושה את מה שביבי עשה לקנס ללבנו למנהרות שיבוא איום על הקיום פירק את עזה ואת אירן
יוסי כהן
רק ביבי
אוהד איזנקוט אהרנוביץ
רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביבי
אייזנפלוץ . התחיל גם הוא להיתפרע ולהישתולל . גוש טימטומת . גם בלעדיך. יש לנו את הנפתול . לזימי . מירב בן ארי התרנגולת המקרקרת . את בוגי העגון וכ'. רק אתה חסר לנו .
למה רק חרדים יש מלעה בית אביבבכל ארץ רק חרדים תכלהו את הנעלים של החרדים כמה חילים חרגים נהרגו תתבשו רר שנאה
רק נתניהו בלבד ולא. כל הנוכלים
לא רוצים עוד 7.10 מספיק היה במשמרת של ביבי
המדינה התפרקה לגמרי חייבים ממשלה חדשה וטובה כל ממשלה שתומכת אך ורק לגיוס חרדים ,לתוספת מכובדת קיצבת הזיקנה ליוקר המחייה אבל דבר ראשון כולם מתגייסים ומי שלא לא לתת שום תקציבים
רק נתניהו על אפכם וחמתכם
זה הפיתרון המאיר בתקופה הזאת, שלא יבואו בטענות, המפלגה הזואת אשמה,אי מיפלגה אחרת אשמה, צריך חברים מכל המיפלגות כדי לחסוך וויקים וכספים לחינם
אחרי שנים ,שהמדינה מפורקת דעות שונות מתוך כעס. הפיתרון להקים מימשלה לנו וויקוחים, וביזבוז משאבים לחינם. .כמו למשל ; אלשיך.אשכנזי., כץ ,גללנוט, חלי,דיכטאר,גנץ,,שאול מופז,ברקאט,יאיר גולן,מירי רגב דיכאטר ,איזינקואט,טל רוסו ועוד לאחר לערוך פרימריז
בוחרים בכל מפלגה שתומכת בגיוס חרדים וביציאתם לעבודה
יצא לי רק ביבי
מי שבוחר ביבי בוחר בתמיכה בשיפוץ הנכס השמיני הפרטי שלו, בשק האשמות נגדו והשקרים שלו, בחרדים השואבים מכם את הנשמה.
אנחנו כבר החלטנו רק הליכוד יכול לנקנק את השמאל המטורלל
בוחרים בכל מפלגה שתומכת בגיוס חרדים וביציאתם לעבודה
דרעי וביבי שני מסוכנים האחד גנב נוכל ומודחת השני גנב נוכל מושחת וקומבינטור..אנשים אנטי ציוניים בעליל על פי מעשיהם ומסוכנים למדינה...
ממשלת הליכוד היא ממשלת הדחלילים החלולים על מלא מלא
לפני שבוחרים חייבים 2 חוקים אחד לבדוק מעשים של הממשלה ולא הדיבורים מספר החוקים לטובת המדינה לעומת מספר החוקים נגד המדינה שנית בחירות זה לא כודרגל זה לא קבוצה לאוהדים זה החיים עצמם...
ביביסטים פחדנים שכחתם את הניצחון המוחלט ??? ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ???
המתאים ביותר זה ביבי כן ביבי ורק ביבי
הפעם זה לא ביבי אין מצב
רק ביבי ורק ביבי הלוואי והוא ימשיך
"לפעמים צריך להירגע ולהפעיל את השכל" וזה יעשה לכם סדר - מי המפלגה שהכי מתאימה לכם איך זה שאף אחד מחברי הממשלה/ראש הממשלה לא הגיע להלווית הקצין סגן אלוף בצהל שנהרג בלבנון ואפילו לא שלחו זר
אם לא ביבי איפה היינו היום ביבי מלך ישראל ולמי שלא מבין אף ראש ממשלה לא היה עושה את מה שביבי עשה לקנס ללבנו למנהרות שיבוא איום על הקיום פירק את עזה ואת אירן
רק ביבי
רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביביי רק ביבי רק ביבי רק ביבי
העם כבר החליט רק ביבי