רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

יואב איתיאל
יואב איתיאל

משרד החוץ: הסתיימה ההשתלטות על המשט לעזה

icon-msg
3 תגובות
baruh hadad
baruh hadad

אדון זביהו רצו להגיע לעזה אז תשלח אותם לעזה ותחרים להם את הספינות אל תגדל אותם כמו שגידלה את החמס חזבללה ואבו מזאן בגדה זביהו תתעורר אכשיו כל שבוע. נחזור לאותו טקליט

דלית בסט
דלית בסט

לא ברור לי למה מביאים אותם לישראל רצו להגיע לעזה אז בבקשה שיהיו שם ויתקעו על כל הזבל ששם למה אנחנו ממנים להם טיסות חזרה לארצם? ומי משלם על הטיסה?

1
סיני 💜
סיני 💜

מי שיבחר יאיר גולן או בנט שיקבל סרטן בגרון אמן מחר שילך לקחת את התשובה של הבדיקות דם שידע איך לבשר לקרובים שהוא עומד לעזוב את העולם

1