30 ימי מחבוש על פאץ' 'משיח': הרדיפה הדתית בצה"ל | דנה ורון
13 תגובות
ריקי סיטון
חבל שלא אומרים לחברי הכנסת הערבית שהם לא יכולים להשתתף עם המחבלים , ולהעיף אותם מהכנסת לתת להם 300 ימים בבידוד
eliyahu bekhor
במובן מסויים זה נכון. יחד עם זה אפשר לכבד את הדת בדברים אחרים והעונש הוא לא פרופורציונלי
סיני 6
משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח 💜תגיע יהיה לך קצת עבודה💔עם השמאלנים🤮 לפחות כאן מותר לכתוב אז לפני שתצא נשמתכיים הארורה
רק ביבי לכלא jo
שבי בשקט מ ו ח ל ט. בצה"ל יש חוקים וכללים ואסור לענוד סמלים שהם לא שייכים לצבא. ואותו חייל לא היה צריך ולהתריס ולענוד את התג מול הרמטכ"ל. ויתכן שהחייל הוזהר כמה פעמים בעבר. ומחר יהיה חייל מוסלמי שיענוד תג של הסהר או כל תג אחר שלא מיצג את צה"ל
שולמית כהן
לא קראו אותו טוב. ביבי לא חזק במינויים. הרחיק לכת טוטאלית 😡 איזה עונש לא פרופורציונאלי, איזו שנאה 😡😡
חניק פ"ת
כבוד הרמטכל לדעתנו הגזמת הפאץ' לא מהווה סכנה ביטחונית למה להעניש ב-30 ימי מחבוש
316 616
"רמת-קל" 🤦🏻
אדם שיש ביכולתו לאחד צבא שלם , עם שלם
בוחר ברגע של חוסר שיקול דעת נוראי לפרק את כולם מבפנים
זה הדבר החמור שבאמת שקרה כאן
אבי הצדיק
דנה כול מילה בסלע העולם משתגע לכדור הזה לא נשאר גג שנה שנתיים
artiom kartashov
ומחבוש על הדלקת מנגל בשבת? או קנס על חולצה יום יומית? או חס וחלילה לוחמות יהיו באותו בסיס של לוחמים על גבול לבנון? אם כבר הרדיפה היא נגד חילונים
avi buso
אני רק אומר איך חרדים יתגיסו ככה ????פשוט בושה!!!
Nik Zipo
כור*
Nik Zipo
כורדים היתוך זה המטרה של צה"ל וזה הסיבה שחרדים חוששים להתגייס נכנס חרדי ויוצא חילוני גם אם כלפי חוץ נראה כמו חרדי הדעות והפתיחות לעולם התאוות והחומריות מפרק את הערכים היהודיים
חבל שלא אומרים לחברי הכנסת הערבית שהם לא יכולים להשתתף עם המחבלים , ולהעיף אותם מהכנסת לתת להם 300 ימים בבידוד
במובן מסויים זה נכון. יחד עם זה אפשר לכבד את הדת בדברים אחרים והעונש הוא לא פרופורציונלי
משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח משיח 💜תגיע יהיה לך קצת עבודה💔עם השמאלנים🤮 לפחות כאן מותר לכתוב אז לפני שתצא נשמתכיים הארורה
שבי בשקט מ ו ח ל ט. בצה"ל יש חוקים וכללים ואסור לענוד סמלים שהם לא שייכים לצבא. ואותו חייל לא היה צריך ולהתריס ולענוד את התג מול הרמטכ"ל. ויתכן שהחייל הוזהר כמה פעמים בעבר. ומחר יהיה חייל מוסלמי שיענוד תג של הסהר או כל תג אחר שלא מיצג את צה"ל
לא קראו אותו טוב. ביבי לא חזק במינויים. הרחיק לכת טוטאלית 😡 איזה עונש לא פרופורציונאלי, איזו שנאה 😡😡
כבוד הרמטכל לדעתנו הגזמת הפאץ' לא מהווה סכנה ביטחונית למה להעניש ב-30 ימי מחבוש
"רמת-קל" 🤦🏻 אדם שיש ביכולתו לאחד צבא שלם , עם שלם בוחר ברגע של חוסר שיקול דעת נוראי לפרק את כולם מבפנים זה הדבר החמור שבאמת שקרה כאן
דנה כול מילה בסלע העולם משתגע לכדור הזה לא נשאר גג שנה שנתיים
ומחבוש על הדלקת מנגל בשבת? או קנס על חולצה יום יומית? או חס וחלילה לוחמות יהיו באותו בסיס של לוחמים על גבול לבנון? אם כבר הרדיפה היא נגד חילונים
אני רק אומר איך חרדים יתגיסו ככה ????פשוט בושה!!!
כור*
כורדים היתוך זה המטרה של צה"ל וזה הסיבה שחרדים חוששים להתגייס נכנס חרדי ויוצא חילוני גם אם כלפי חוץ נראה כמו חרדי הדעות והפתיחות לעולם התאוות והחומריות מפרק את הערכים היהודיים
צודקת לגמרי