רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

איפה הכי טוב לחיות בישראל? | הנתונים נחשפים

icon-msg
13 תגובות
Reuven Schwartz
Reuven Schwartz

רק אשדודדדדדדדדדד

צדק צדק
צדק צדק

כן ירושלים הכח נמוך בגלל זה מחירי הדירות רק מטפסות שם. הלמ"ס מזמן פשט את הרגל ....

1
אבי הצדיק
אבי הצדיק

הכי טוב לחיות איפה שאים קפלניסטים ארורים חוסמי כבישים שונאי דת

1
דליה אסף
דליה אסף הגיב/ה תגובה אחת
סי סי
סי סי

רמת גן עבורי מספר אחד בכול המדינה, כיף לחיות בה, ברוך השם 😍😍

1
T J
T J

מחירי השכירות בישראל עוברים כל גבול הגיוני! התיווך המזדיי* הזה גם בכל חור.. אין מקום שהם לא דוחפים את האף הגדול שלהם ומביאים לעליות במחירים וזה המזדיי* יושב בראש המדינה ולא עושה כלום

2
קירל קירל
קירל קירל הגיב/ה תגובה אחת
Oyvind  Evensen
Oyvind Evensen

Angrip Iran og anekter Judea,Samaria og på sikt Gaza!😊

Z Bar /
Z Bar /

כל עוד נתניהו לא מטפל באיראן אחרי המתקפה שלה על איראן, אין מקום טוב לחיות בו במדינה שלנו, אפשר להגדיר את העתיד כמלחמה בסימן שאלה. קיצוני? כן, אני אומר את האמת. אני לא יהיה כל כך שמח לחיות תחת אולי עננה גרעינית/בליסטית.

1
האדם הקדמון
האדם הקדמון

נאור דיברו על תלמידים לא על חמור שלא יודע לכתוב אל תשאלן

1
נאור מועלם
נאור מועלם

על תשאלו עשיתם בדיקה בכל הארץ חחח

1
האדם הקדמון
האדם הקדמון

רק מנסה לתאר את אלה המפגר'ם שחשבו שטרמפ מנסה להרשים מישהו שלא יחשבו שהוא מפחד יש לו מלא קרטוני ביצים בבית והוא שם עליכם משהו באמצע🥚🥒🥚

1