הנוקם הנוקםהאירנים לא מפסיקים לאיים על העולם חייבים לשים להם סטופ משטר זה חייב לעבור מין העולם פעם אחת לתמיד
מקס סבגהרבה קולות מלחמה בתקשורת מה שמוכיח שלא יהיה דבר התרפסות בפני האירנים של האמריקאים בקיצור ניצחון מוחלט אבל של האירנים!!!
שרגא זלמנוביץ קפלניסט מוצהרטראמפ הביא את עצמו לשפל המדרגה,, כל העולם צוחק עליו, אם היה שומע לביבי הכל היה אחרת, אבל גם טראמפ סובל בארצו מהקפלניסטים הבזוייםהנוקם הנוקם הגיב/ה תגובה אחת
חחחחחחחחחח מנסים להפחיד את הדוב העכברים האלה
הבעיה שטראמפ איבד את 🍚🍚שלו ולכן לצערנו לא תתותקפו!! היה תלוי בי הייתם מושמדים
בקרוב הם יגלו מאיפה משתין הדג 🤌
יאלההה תתוקפו ותבכו ישר כרגיל
האירנים לא מפסיקים לאיים על העולם חייבים לשים להם סטופ משטר זה חייב לעבור מין העולם פעם אחת לתמיד
האו האו האו האו
הרבה קולות מלחמה בתקשורת מה שמוכיח שלא יהיה דבר התרפסות בפני האירנים של האמריקאים בקיצור ניצחון מוחלט אבל של האירנים!!!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
למה איפה הייתה עד עכשיו?
באמת כבר מאמינה לאיראים מאשר לטראמפ
אמא איך נמאס מכל האיומים האלו 😤
יו.. איך מתאים!!! ככה גם האירופאים ייפחדו ,וככה גם נוריד אותם סופית!!! קדימה,לכו על זה
נו טראמפ תמגוצי הבובה מה קורה תיתקוף כבראת איראן לאן בריתה יטמבל
אל תדאגו טראמפ חא יתקוף קיפל זנב
טראמפ הביא את עצמו לשפל המדרגה,, כל העולם צוחק עליו, אם היה שומע לביבי הכל היה אחרת, אבל גם טראמפ סובל בארצו מהקפלניסטים הבזויים
זה בדיוק הסיבה למה העולם צריך להתאחד מול האויב הזה
טראמפ סמרטוט.תתקוף כבר אידיוט.האירנים הפכו אותך לקרקס.לא טראמפ .לא ניצחת.הפסדת.