רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

 אבי סולומון
אבי סולומון

בדרך לפיזור הכנסת? הח"כים של דגל התורה בדיון עם הרב לנדו

icon-msg
4 תגובות
יוסי גל
יוסי גל

ןאהבת רעך כמוכה זוכרים את זה מהתורה? מה הדם שלכם שווה יותר מהדם של היהודים האחרים בארץ הקודש!זוכרים למה נפל בית המקדש ?אל מלחמת יהןדים

AVI AVI
AVI AVI

הרב לנדו אמר: צריך לפעול לפיזור הכנסת בהקדם. המושג 'גוש' אינו קיים מבחינתנו יותר".

AVI AVI
AVI AVI

הרב דוב לנדו, המנהיג הרוחני של דגל התורה, אמר לחברי הכנסת של המפלגה כי יש לפעול לפיזור הכנסת. "אין לנו אמון יותר בנתניהו",

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים