רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

רדיו 103fm
רדיו 103fm

בכיר לשעבר במוסד: "תוך יומיים שלושה נדע את התוצאות"

icon-msg
10 תגובות
שוש סנאדו
שוש סנאדו

חוסלו כולם הכל ברור

שלמה חיות
שלמה חיות

השאלה אם ברקוביץ הנבל - הטרוריסט, היה שם .

שלמה חיות
שלמה חיות

איל ברקוביץ ,נבל בן נבל . ראש כנופיה . אדם מסוכן . שהאדמה תבלע אותו .

שמעון בליטי
שמעון בליטי

השאלה אם הם היו שם

אחים  לחשק
אחים לחשק

10 טילים ממוקדים על בנין כזה אין לאף אדם סיכוי לצאת בחיים

חיים טט
חיים טט

התוצאה ידועה למה לחכות, השקט המבורך מעיד על המעבר של בכירי החמאס לעולם שכולו רע. ברוך ה'שנפטרו מהם.

Judah 10
Judah 10

אין תמונות של גופות כך שהם עבדו עלינו

זורבה היווני
זורבה היווני

החמסניקים הקדימו את הפגישה בחצי שעה וככה פספסנו אותם

דוד נוי
דוד נוי

שטות ממעלה ראשונה.מקןןה שנקמתם תהיה פרסום כל הכספים שהביב קיבל מהם.כמה להם ומה עמלתו

T J
T J

אם היריב מושך זמן, בונה בשקט מערך ומסתתר מאחורי מסכים של דיפלומטיה.. האם נכון להמתין עוד, או שהשעה לפעול כבר הגיעה? אתם יודעים את מי צריך לסמן.