התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
אז בעצם יש שקיפות מוחלטת בעניין איראן להשתקם, נמשיך לחכות? עם תחילת חודש הבא צריך לפעול!
למה מודאגים?? לא הם שהיחליטו על זה??
הרבה דיבורים פחות מעשים
זה מצחיק בדיוק כמו אותם בכירים מהשמאל הישראלי שמשתוללים ומשקרים
אז בעצם יש שקיפות מוחלטת בעניין איראן להשתקם, נמשיך לחכות? עם תחילת חודש הבא צריך לפעול!
למה מודאגים?? לא הם שהיחליטו על זה??
הרבה דיבורים פחות מעשים
זה מצחיק בדיוק כמו אותם בכירים מהשמאל הישראלי שמשתוללים ומשקרים