רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

בן גביר: "אמירות שופטי בג"ץ חמורות, לא אשנה את תנאי הכליאה"

icon-msg
34 תגובות
צחי  נוי
צחי נוי

בגץ לא שיחך למדינה הזו הוא אירופאי הוא נאור החמס הנוחבות יותר חשובים לו מעם ישראל הם יפרקו טת המדינה הזו ואנחנו חיים במדינה דיקטטורית שבגץ החוצפן נהל אותה עד שהממשלה תגדל ביצים ותפסיק להתייחס לפסיקות שלהם

koby m
koby m

עמית ?? מי זה עמית ?? מי מינה אותו ? לא זוכר שבחרתי במפלגה שלו

מאיר אדרי
מאיר אדרי

תישאלו את עמית איזו רחמנות הייתה לו כלפי נערי גוש קטיף.

שמחה שלו
שמחה שלו

בן גביר ישר כח אתה כל כך צודק תמשיך כך

1
סולו אבירם
סולו אבירם

כל הכבוד בן גביר.

2
יהודי טוב
יהודי טוב

כל הכבוד בן גביר

2
כהן דניאל
כהן דניאל

שופטים והזויים שמאלנים,מראים לנו איך טיפלו בחטופים שלדיים מהלכים. וממשיכים להלחם כדי שיהיה לרוצחים מלון 6 כוכבים

1
😄 חילוני מעריך את לומדי התורה😄
😄 חילוני מעריך את לומדי התורה😄

אני רוצה לראות כך את כל ה00מאלנים האנרכיסטים עוכרי ישראל ואוהבי ערבים

1
המנוע 🦁
המנוע 🦁

כי הם לא חמושים ובסוף אחד המחבלים הגיע לגדר וירה בחייל מטווח 0 והוא נרצח בגלל היועמשית והבגץ שתומכים קבוע במחבלים 'מח שמה של היועמשית

1
המנוע 🦁
המנוע 🦁

כרגיל כל השמאלניות האוכלות ב ת ח ת לא משנה מה יגיד מישהו ימני ולא משנה עד כמה בן גביר צודק וחצי הם תמיד יגידו נגד לא משנה שהכלי של הנוחבה יהיה מלוח ועם ז י ע ה הם ילקלקו להם כי אלה אחים שלהם וגם בראל שנרצח בגדר היועמשית לא הסכימה שירו עליהם

שלמה ברששת
שלמה ברששת

מיקי לוי
מיקי לוי

צריך להעיף כמה שיותר מהר את עברין הבניה עמית מכס השיפוט בבגצ...שימצא עיסוק אצל הנורווגים...

2
משה איטח
משה איטח

תזכירו לשופטים ההזויים האלה שאנחנו עם קטן שמוקף במיפלצות אדם כל מדינות ערב ואירופיים שונאי ישראל בחורבן הבית השלישי גם הם ובני מישפחותם יכחדו

1
אורית אביטבול
אורית אביטבול

נחליף את השופטים עם החטופים

1
אורית אביטבול
אורית אביטבול

צודק מליום אחוז

1
אבי הצדיק
אבי הצדיק

גוו היא מוסך מי ת לא מצדיקה את בן גביר לא יאמן שהאל יקח אך את הילדים ההורים והאחים שלך אמן סלע טפ ייי

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
שרית הפטריוטית
שרית הפטריוטית

צודק! שיקבלו את אותו היחס שהחטופים מקבלים. רוצחים זבלות

3
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

שישב בשקט ראינו איך הוא עשה סדר למופת בכפר בטובא זנגריה. ואפשר לטייל בכפר ללא כל חשש רק צריך מסוק באוויר ו 20 ניידות ו 2000 שוטרים

הצג את כל 2 התגובות
Bbbgg
Bbbgg

צריך לקחת את השופטים לכלה לשבת אם המושבות באותו תא

אליהו מכלוף
אליהו מכלוף

צודק

2
אשר שחר
אשר שחר

בן גביר בכל הכח לא לתת אף ביקור חוקתי לא מגיע להם ביקור חשש לחיי לשלום עובדי הצלב האדום...הם מחבלים צמאי דם ואסור להם להפגש עם בני אנוש

3
גד כוכבי
גד כוכבי

במקרה הטוב ...לחם יבש ומים,מזרן בעובי 3 ס"מ,מקלחת פעם בשבוע,טיול בחצר פעם ביום למשך 10 דקות בלבד,אין ביקורים,וכמובן משפט צבאי מזורז לשימוש בגזר דין המוות שקיים בחוק הצבאי.

3
ענת מלכה
ענת מלכה

רעיון מצויין בלי יכולת שיפוט של בג"ץ - מומלץ לארה"ב

2
אהרון רובין
אהרון רובין

בן גביר וגוטליב שניהם צודקים שופטי בג"ץ מתנהגים גן החיות באים הבריונים של גן החיות שהם שומרי בג"ץ וזורקים את גוטליב כול שופטי בג"ץ יהבריונים שלהם חייבים לעמוד לחקירה הבגץ מתנהג כמו טרוריסטיםיותר גרוע מהמחבלים של חמס

4
אלי בוקרה
אלי בוקרה

צודק השר. ...... למרות שאני לא מתומכיו

3