גורם ביטחוני: צה״ל ממשיך בהערכויות לחידוש הלחימה באיראן
24 תגובות
H Ha
מה עכשיו?
316 616
28/5
מיכל רועה
פקה.פקה .לא יתקפו.פחדנים.שקרנים.
sdffa svsss
אם התקיפה הצבאית תיהיה בשביל ללחוץ להסכם, עדיף כבר לא להתחיל מלחמה. אף אזרח בישראל לא רוצה הסכם. בדמוקרטיה העם בוחר. מלחמה עד הסוף או כלום!
Y Jacob הגיב/ה תגובה אחת
Naftali טייבי
אייל זמיר סמל במילואם. בושה וחרפה לך החיילים שומרים עליך וכך אתה מיתנהג .מה עים הגנב של הנוכלת מיארה? מה עים הפצרית שסרחה? אתה פוחד מהם פחדן .תתנצל בפני החייל הגבור .הוא זכאי זכאי תתנצל בפניו...פחדן תיתפתר...
איתן קוצר
ביבי היה ראש ממשלה שבמשמרת שלו היה האסון לכן הוא חייב לעוף כבר לפני שנה אבל לא חייבים להראות שהכל שחור צריך להרגיע אנחנו עדיין עם ניפלא
הצג את כל 3 התגובות
איריס דרור
אדון טראמפ תפסיק עם השקרים שלך שאתה מאמין בם עקב מחלתך מחלת הנפש,הקשה שאתה חולה בה טוס מיד לרופא הפסיכיאטר. שלך. לבדיקה ולרבלת טיפול
Naftali טייבי הגיב/ה תגובה אחת
Smack -~
לכו לעזאז*.
אתם הדרג המדיני והצבאי יחד.
Snoopy Dog הגיב/ה תגובה אחת
דנית צצ
מפעילים לחץ צבאי על איראן שיחתמו על ההסכם
מריו זלקינד
הלו הלו קפלניסטים בזויים - "הפרשנים בשקל " "והמומחים בחצי שקל" ומוזמנים לערוצי התרעלה והתבהלה הבזויים והמסיתים , שכל מטרתם לעשות שחור לציבור ולנסות להפיל את ביבי וממשלתו, בבקשה תקראו ותבינו שביבי מנהל את המערכה בכל הגזרות ולא יפסיק עד שאתם תתחננו.
Oyvind Evensen
Angrip islamofascistene i Iran of Hamas og Hezbollah 🇮🇱🇳🇴🇮🇱🇮🇱🙏
מה עכשיו?
28/5
פקה.פקה .לא יתקפו.פחדנים.שקרנים.
אם התקיפה הצבאית תיהיה בשביל ללחוץ להסכם, עדיף כבר לא להתחיל מלחמה. אף אזרח בישראל לא רוצה הסכם. בדמוקרטיה העם בוחר. מלחמה עד הסוף או כלום!
אייל זמיר סמל במילואם. בושה וחרפה לך החיילים שומרים עליך וכך אתה מיתנהג .מה עים הגנב של הנוכלת מיארה? מה עים הפצרית שסרחה? אתה פוחד מהם פחדן .תתנצל בפני החייל הגבור .הוא זכאי זכאי תתנצל בפניו...פחדן תיתפתר...
ביבי היה ראש ממשלה שבמשמרת שלו היה האסון לכן הוא חייב לעוף כבר לפני שנה אבל לא חייבים להראות שהכל שחור צריך להרגיע אנחנו עדיין עם ניפלא
אדון טראמפ תפסיק עם השקרים שלך שאתה מאמין בם עקב מחלתך מחלת הנפש,הקשה שאתה חולה בה טוס מיד לרופא הפסיכיאטר. שלך. לבדיקה ולרבלת טיפול
לכו לעזאז*. אתם הדרג המדיני והצבאי יחד.
מפעילים לחץ צבאי על איראן שיחתמו על ההסכם
הלו הלו קפלניסטים בזויים - "הפרשנים בשקל " "והמומחים בחצי שקל" ומוזמנים לערוצי התרעלה והתבהלה הבזויים והמסיתים , שכל מטרתם לעשות שחור לציבור ולנסות להפיל את ביבי וממשלתו, בבקשה תקראו ותבינו שביבי מנהל את המערכה בכל הגזרות ולא יפסיק עד שאתם תתחננו.
Angrip islamofascistene i Iran of Hamas og Hezbollah 🇮🇱🇳🇴🇮🇱🇮🇱🙏
לא יהיה כלום חרטא ברטא תעבדו על מישהו אחר.
רק מדברים רק משקרים
חארטה