רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עמית אביטן
עמית אביטן

דיווח: דיפלומט שמשתתף בשיחות טוען-האיראנים לא נטשו את המו"מ

icon-msg
10 תגובות
חיים טט
חיים טט

דיווח בערוצים לבנוניים, מחר תתחיל נסיגה של כוחות צה''ל בלבנון, כמחווה של רצון טוב לממשלת לבנון, האיראנים מכתיבים את מה שיקרה, אל תאמינו לביבי או כץ, כל נסיגה תהיה בכיסוי כזה או אחר, אבל האמת, אירן עומדת מאחורי כל נסיגה, האיראנים יצאו מנצחים בגדול.

פלמר ברטוס
פלמר ברטוס

חמ:,ל מנייק

1
Smack  -~
Smack -~

בואו נתחיל במלחמה, ושהטוב ביותר ינצח. למה אתם עושים שיחות מביכות.

1
Gila Ly
Gila Ly

שילכו לאלף עזאזל הם ןהמשא ומתן

1
גן עדן
גן עדן

היום לא היום נטשו לא נטשו וואלה בחיים לא היה משחק מקדים כזה ארוך. יאללהההה

1
Smack  -~
Smack -~

צריך להכין ‏קריקטורה של שר החוץ האיראני משתין על ראש הפסל בניו יורק, ולפרסם את זה בכל מקום.

1
אמיר לוי
אמיר לוי

לא הם לא נטשו... הם רק יצאו לשירותים

1
Oo Oo
Oo Oo

כל התקשורת מושחתים , בגץ דיקטטורים

1
לי ברגמן
לי ברגמן

אתם כאלה עלובים שהתחננתם להצטלם איתם!!! לפני יום קראו מוות לאמריקה... ארה"ב וטראמפ חבורת סמרטוטים!!!

3
דנית צצ
דנית צצ

הלכו לנוח בני כלבים

1