דיווח: דיפלומט שמשתתף בשיחות טוען-האיראנים לא נטשו את המו"מ
10 תגובות
חיים טט
דיווח בערוצים לבנוניים, מחר תתחיל נסיגה של כוחות צה''ל בלבנון, כמחווה של רצון טוב לממשלת לבנון, האיראנים מכתיבים את מה שיקרה, אל תאמינו לביבי או כץ, כל נסיגה תהיה בכיסוי כזה או אחר, אבל האמת, אירן עומדת מאחורי כל נסיגה, האיראנים יצאו מנצחים בגדול.
פלמר ברטוס
חמ:,ל מנייק
Smack -~
בואו נתחיל במלחמה, ושהטוב ביותר ינצח.
למה אתם עושים שיחות מביכות.
Gila Ly
שילכו לאלף עזאזל הם ןהמשא ומתן
גן עדן
היום לא היום נטשו לא נטשו וואלה בחיים לא היה משחק מקדים כזה ארוך. יאללהההה
Smack -~
צריך להכין קריקטורה של שר החוץ האיראני משתין על ראש הפסל בניו יורק, ולפרסם את זה בכל מקום.
אמיר לוי
לא הם לא נטשו... הם רק יצאו לשירותים
Oo Oo
כל התקשורת מושחתים , בגץ דיקטטורים
לי ברגמן
אתם כאלה עלובים שהתחננתם להצטלם איתם!!! לפני יום קראו מוות לאמריקה... ארה"ב וטראמפ חבורת סמרטוטים!!!
דיווח בערוצים לבנוניים, מחר תתחיל נסיגה של כוחות צה''ל בלבנון, כמחווה של רצון טוב לממשלת לבנון, האיראנים מכתיבים את מה שיקרה, אל תאמינו לביבי או כץ, כל נסיגה תהיה בכיסוי כזה או אחר, אבל האמת, אירן עומדת מאחורי כל נסיגה, האיראנים יצאו מנצחים בגדול.
חמ:,ל מנייק
בואו נתחיל במלחמה, ושהטוב ביותר ינצח. למה אתם עושים שיחות מביכות.
שילכו לאלף עזאזל הם ןהמשא ומתן
היום לא היום נטשו לא נטשו וואלה בחיים לא היה משחק מקדים כזה ארוך. יאללהההה
צריך להכין קריקטורה של שר החוץ האיראני משתין על ראש הפסל בניו יורק, ולפרסם את זה בכל מקום.
לא הם לא נטשו... הם רק יצאו לשירותים
כל התקשורת מושחתים , בגץ דיקטטורים
אתם כאלה עלובים שהתחננתם להצטלם איתם!!! לפני יום קראו מוות לאמריקה... ארה"ב וטראמפ חבורת סמרטוטים!!!
הלכו לנוח בני כלבים