דיווח: השעות הקרובות צפויות להביא לפריצת דרך במצר הורמוז
12 תגובות
פלמר ברטוס
חבל שלא הספקנו יותר באיראן היינו צריכים ליצפות קצת יותר מה מיתרוצץ במוחו של החתול הג'ינג'י מיסתבר שלמרות הכל בבקשר לשילטון האייטולות חזרנו לנקודת ההתחלה ואולי גרוע מכך
י. חנ
הנזק עכשיו יותר גבוה ממה שהיה לפני שאגת הארי. אותו זמן לפריצת גרעין, אין פגיעה בבליסטי, הם תאבי נקם והם חשים בטחון בגלל הרפיסות של טראמפ שנטש אותנו כמו שנטש את הכורדים ואת המורדים. בקיצור שהשם יעזור לנו
חיים הראל
אמריקאים פריירים מוגי לב תנו לישראל לבד נדפוק אותם עים גרעין מירחו בושה
מיכל רועה
תאמינו לאיראנים.טראמפ שקרן בן שקרן.
דנית צצ
הלך על מדחנת ישראל עוד מב,דנים היא יושמדת , טפראמפ מכר אותנו
דנית צצ
גןעל נפש טראמפ זבללל
מיקו נווה
בא לי להקיא על טראמפ
חמל חמל הגיב/ה תגובה אחת
james 007
טלי שבי בשקט טראמפ עם האיראנים תוך שנתיים ישראל תושמד
טלי שיפמן
לא הבנתי רק מצר הרמוז חשוב? מה עם הגרעין מה עם הטילים? מה עם כל האיום האיראני?
חבל שלא הספקנו יותר באיראן היינו צריכים ליצפות קצת יותר מה מיתרוצץ במוחו של החתול הג'ינג'י מיסתבר שלמרות הכל בבקשר לשילטון האייטולות חזרנו לנקודת ההתחלה ואולי גרוע מכך
הנזק עכשיו יותר גבוה ממה שהיה לפני שאגת הארי. אותו זמן לפריצת גרעין, אין פגיעה בבליסטי, הם תאבי נקם והם חשים בטחון בגלל הרפיסות של טראמפ שנטש אותנו כמו שנטש את הכורדים ואת המורדים. בקיצור שהשם יעזור לנו
אמריקאים פריירים מוגי לב תנו לישראל לבד נדפוק אותם עים גרעין מירחו בושה
תאמינו לאיראנים.טראמפ שקרן בן שקרן.
הלך על מדחנת ישראל עוד מב,דנים היא יושמדת , טפראמפ מכר אותנו
גןעל נפש טראמפ זבללל
בא לי להקיא על טראמפ
טלי שבי בשקט טראמפ עם האיראנים תוך שנתיים ישראל תושמד
לא הבנתי רק מצר הרמוז חשוב? מה עם הגרעין מה עם הטילים? מה עם כל האיום האיראני?
חוזרים אחורה + נזקים