eliyahu bekhorישראל צריכה לתקוף בכל מקום שיש בו איום אסטרטגי חייהם של כוחות הביטחון ותושבי מדינת ישראל אינם הפקר.
ישראל צריכה לתקוף בכל מקום שיש בו איום אסטרטגי חייהם של כוחות הביטחון ותושבי מדינת ישראל אינם הפקר.
ממשלת ימין מפקירה את אזרחיה כמו שעשו בעוטף עזה הפקרות צריך לעמיד את כל ימין על ימין למשפט
ב י ב י ברח