סיני 💜💛❤️אם היועמשית תשב שבעה עליהם מי ינהל את מקומה בימים האלה.נקודה למחשבה.ובמיוחד אנשי הבגץ מי יעשה צדק???
כן ירבו 🙏🙏
באמת אין בעיה, בטוח הודיעו להם שיפנו את המבנה וגם אם לא אז הכל טוב.
איפה הבעיה, הרי אנחנו במלחמה, רק לנו צריך שיהיה הרוגים !!!
אם היועמשית תשב שבעה עליהם מי ינהל את מקומה בימים האלה.נקודה למחשבה.ובמיוחד אנשי הבגץ מי יעשה צדק???