דיווחים לבנונים: מטוסי קרב חגים בשמי ביירות בזמן ההלוויה
59 תגובות
עידו כ. ק
המסר למתומתמים שלא יבינו אותו לעולם: אתם, עשרות אלפי אנשי ההלווייה, תסתכלו עכשיו אנחנו מעליכם ויכולים היינו לחסל כולכם, אך איננו עושים זאת! קלטטם את זה? ביניכם נשים ותף ובכלל אנחנו מתפקדים צבאית פרקטית ונמנעים תמיד מפגיעה לשמה באוכלוסיה. מתומתמים תישארו
רוני ס
סך הכל עשו כבוד לנסראללה
למחוק את עזה
סוף סוף משנים דיסקט במדינה הזאת, מטס חסר😅
Zeev zz
מצויין
טיראנה זוהר
מעולה!
שלומי דהאן
להעביר מסר זה להוריד כמה פצצות ולא לעשות לו מטס כבוד בושה
אמת רק אמת
וואוו מרשים מאוד מדינה של מפגרים במקום להפציץ עושים מטס כוסס עמקקק מדינה חלם
H B
ה נראה כמו מטס הצדעה לזכר נסראללה
חזוז חזוז
חייל האוויר מס 1 בעולם.קרעי ושות,אתם מוזמנים לצחצח לטייסים את הנעליים.
Batyyמהממות דיקלה הוסת Sit
כפרה על חייל האויר שלנו רק ליראות אותם הלכו למות מפחד חחחחחחחחח חבל היו מורידים אותם.
אמת רק אמת
כל הכבוד באמת איזה מטס יפה עשיתם לזכרו מדינה של מפגרים במקום להפציץ את כל המחבלים האלה עשיתם מטס כל הכבוד מפגרים
פיבי נחמיאס
זה מטוסים שלנו או שלהם
אבג אבג
מדינה אחרת מזמן היו מורידים אותם.
אבג אבג
להפציץ את כולם. מה מחכים הזדמנות לחסל את כולם
פיבי נחמיאס
נדיר יישר כוח תמונה חזקה
שושנה דגמי
כמו יתושים מתרבים
דונאלד דאר הגיב/ה תגובה אחת
מ פ
בורחים ??? חחח אף אחד לא זז.....
דונאלד דאר
כבוד לטייסים האנרכיסטים והקפלניסטים. מה היינו עושים בלעדיהם.
נ כ
למה לא להוריד דם כמה פצצות לחבל את מחליפו ועוד כמה מהם ? הזדמנות פז שפספסנו
אתי לוי
טוב מאוד..
יחיאל עמוס
תפוצצו את הנוולות הארורים להשמיד את נסראלה שלו יובא לקבורה.
המסר למתומתמים שלא יבינו אותו לעולם: אתם, עשרות אלפי אנשי ההלווייה, תסתכלו עכשיו אנחנו מעליכם ויכולים היינו לחסל כולכם, אך איננו עושים זאת! קלטטם את זה? ביניכם נשים ותף ובכלל אנחנו מתפקדים צבאית פרקטית ונמנעים תמיד מפגיעה לשמה באוכלוסיה. מתומתמים תישארו
סך הכל עשו כבוד לנסראללה
סוף סוף משנים דיסקט במדינה הזאת, מטס חסר😅
מצויין
מעולה!
להעביר מסר זה להוריד כמה פצצות ולא לעשות לו מטס כבוד בושה
וואוו מרשים מאוד מדינה של מפגרים במקום להפציץ עושים מטס כוסס עמקקק מדינה חלם
ה נראה כמו מטס הצדעה לזכר נסראללה
חייל האוויר מס 1 בעולם.קרעי ושות,אתם מוזמנים לצחצח לטייסים את הנעליים.
כפרה על חייל האויר שלנו רק ליראות אותם הלכו למות מפחד חחחחחחחחח חבל היו מורידים אותם.
כל הכבוד באמת איזה מטס יפה עשיתם לזכרו מדינה של מפגרים במקום להפציץ את כל המחבלים האלה עשיתם מטס כל הכבוד מפגרים
זה מטוסים שלנו או שלהם
מדינה אחרת מזמן היו מורידים אותם.
להפציץ את כולם. מה מחכים הזדמנות לחסל את כולם
נדיר יישר כוח תמונה חזקה
כמו יתושים מתרבים
בורחים ??? חחח אף אחד לא זז.....
כבוד לטייסים האנרכיסטים והקפלניסטים. מה היינו עושים בלעדיהם.
למה לא להוריד דם כמה פצצות לחבל את מחליפו ועוד כמה מהם ? הזדמנות פז שפספסנו
טוב מאוד..
תפוצצו את הנוולות הארורים להשמיד את נסראלה שלו יובא לקבורה.
תברחו לברלין
אפוא הומים האל קוליים כצת רעש
הם מתים מפחד
גאווה