רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

האזעקות בעוטף: 2 יירוטים נצפו מעל עלומים

icon-msg
12 תגובות
פטריוט ישראלי
פטריוט ישראלי

לשרוף את עזה.....לא לסכן אף חייל...

איריסדרור דרור
איריסדרור דרור

זיבי אתה נורמאלי הימעשית לא פוטרה היא ממשיכה עדין בתפקידהמי שיפוטר ויעוף לכבינימטרה זה. אתה יחולה בראש מסוכן למדינה מירגע זה טלסביבתך ילא איטלע ברא קישתה

איריסדרור דרור
איריסדרור דרור

זיבי שחרר במידית את ילדינו שחטפתה אותם במידית זה מיד את החיים ואת חללינו עד האחרון בם כולל את. אדר. גולדין. רום וכולם עד האחרון בם ואחר. כך תעשה ותהרוס את כל עזה עם לא יאשפזו אותך עד אז

אביבית מכלוף
אביבית מכלוף

אסור לעשות שום הפסקת אש בכדי לתת זמן למפלצות להתארגן מחדש.

מיכל רועה
מיכל רועה

חחחחחח.הניצחון המוחלט של זיבי הבן החולה שלו. ואשתו הפסיכוטית.

שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

לברמן מי שיושב עם אחים המוסלמים ועם תומכי טרור בכנסת ישראל זה כישלון ומי שמור ישראל בשביל כיסא ותילך כפרה על ביבי ואיזה הפסקת מלחמה אתם רוצים שעדיין יורים אתם רוצים את ה7 לאוקטובר הבא זה מה שאנשים כמוך רוצים

לי ברגמן
לי ברגמן

ביבי יכישלון...תפסיק לחכות לעיסקה!!!! הטבח הבא בדרך חודשיים... חודשיים שהם יצאו שוב דייי תתחיל למחוק את עזה

יהושוע -שוקי ולדהורן
יהושוע -שוקי ולדהורן

הכול חוזר כמו לפני ה07.10.2025 יש לחמאס מלאי טילים ונשק ל30,000 לוחמים .. ביבי התבוסתן ההססן הפחדן תתעורר כבר והרמטכל תפוס שליטה ןתחסלו את הרוצחים האלה פעם אחת ולתמיד...

1
יהושוע -שוקי ולדהורן
יהושוע -שוקי ולדהורן הגיב/ה תגובה אחת
לי ברגמן
לי ברגמן

ואתה רוצה לעשות עיסקה עם הפסקת אש לחודשיים!!@ שיצאו מהמחילות לעוטף שוב.

א, ינאי
א, ינאי

עוד סיבה למה צריך לכבוש את עזה דחוף בלי שום עסקה

לירן יעקובי
לירן יעקובי

עיסקה לסיום המלחמה אהה טיפשים