רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

דובר צה"ל
דובר צה"ל

ההתרעה בגליל העליון - רקטה נפלה בשטח פתוח

icon-msg
5 תגובות
הלכה לנו המדינה
הלכה לנו המדינה

אין עליך יביבי. ראש ממשלה למופת. אחחח על המכה שאתה הולך לחטוף בבחירות הבאות. תגיד למיס פיגי להתחיל לארוז את מה שגזלה מאיתנו מהמשכורת שלך שאנחנו משלמים עליה. אינ על שרלאק

AVI AVI
AVI AVI

ביביסטים טיפשים ראו מה שקורה בקריית שמונה והצפון (שאתם לא זוכרים שקיים מקום כזה בישראל) הרס מוחלט של כל הישובים והממשלה והעומר בראשה פוחדים להגיע לצפון במשך שנתיים וחצי ואתם יושבים בשקט מוחלט ופוחדים להגיב נגדו

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ??

לי ברגמן
לי ברגמן

איזו הפסקת אש ח??? נמאסתם כבר ממשלה ארורה!!!

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣