שמואל מאירכל הכבוד לשוטר שהתמיד! אבל מה הפיתרון? הזנחנו שנים את הנגב והצפון והיום צריך להשקיע משאבים רבים כדי למגר את הפשע המשתולל.
האשמים בטרור הזה . הם השופטים הדבילים . שופטים סדומיים .
למה לא דורסים
יבוא לפני שופט יקבל ארוחה משביעה ינוח מספר שעות וישוחרר עד בוא המשיח לפני העמדה לדין.
כל הכבוד לשוטר שהתמיד! אבל מה הפיתרון? הזנחנו שנים את הנגב והצפון והיום צריך להשקיע משאבים רבים כדי למגר את הפשע המשתולל.
שנים של הזנחה...עכשיו שמטפלים כל הזבל צף למעלה. תודה לבן גביר
bien tapez fort svp