המחוזי שחרר את החשוד בפרשת שי לי עטרי ונעמה שחר למעצר בית
13 תגובות
הפיה הטובה
חמ״ל מחקו לי את התגובה כאילו פרסמתי את שמו בחיי שאתם עלובים חמל אני לא טיפשה לא אסתכן בתביעה למרות שהיתי שמחה לפרסם כל הרשת מוצפת בשם שלו כבר ובמדינה מתוקנת הוא כבר היה תלוי בתאו בכלא עופר
חניק פ"ת
מבלי שנדע מי הא נ ס
אנחנו מנחשים שמדובר בא נ ס ממוצא אשכנזי לכן הוא מקבל פריבילגיה או שהוא מקושר לאחד השופטים א נ ס מזרחי לא היה משוחרר למעצר בית
מיקו 🦺
הסדרה סופר בוק שילדים צופים זה של המיס יון הארור תרחיקו את הילדים ותזהירו הרבה נפלו בזה בשביל כמה שקלים וארטיקים שהם עובדים על הילדים שלכם
זאב בודד
אם הוא שוחרר הוא בטוח מהצד הנכון של הדיפסטיט
1 2
להסתכל בתגובות בחמל זה כמו לקבל דוזה יומית של סכיזופרניה
יוסף מרקוביץ
יש לו מזל שלא עשה זאת למיארה או לגב' עמית .
אבי הצדיק
הם צריכות לשלם בשבילו שישכ בו איתם מכוערות שעירות בטח נתן פעם אחת והם אצו המשכיות והוא לא אצה רוב הבחורות אם ריח מס ריח למטה דלקות איכסס
עם ישראל חי
והבן הגנב של היועמשית עדיין מסתובב חופשי !
אחת שיודעת
מי שיודע את שם הפו. ע בבקשה דחוף לפרסם לא לתת לו מנוח
א א הגיב/ה תגובה אחת
ארז אהרון
איך זה שאף אחד לא יודע מי זה
מינה איתן
למה זה טוב החיסולים האלה? לא תורמים כלום רק שוב מסכנים את תושבי הצפון
חמ״ל מחקו לי את התגובה כאילו פרסמתי את שמו בחיי שאתם עלובים חמל אני לא טיפשה לא אסתכן בתביעה למרות שהיתי שמחה לפרסם כל הרשת מוצפת בשם שלו כבר ובמדינה מתוקנת הוא כבר היה תלוי בתאו בכלא עופר
מבלי שנדע מי הא נ ס אנחנו מנחשים שמדובר בא נ ס ממוצא אשכנזי לכן הוא מקבל פריבילגיה או שהוא מקושר לאחד השופטים א נ ס מזרחי לא היה משוחרר למעצר בית
הסדרה סופר בוק שילדים צופים זה של המיס יון הארור תרחיקו את הילדים ותזהירו הרבה נפלו בזה בשביל כמה שקלים וארטיקים שהם עובדים על הילדים שלכם
אם הוא שוחרר הוא בטוח מהצד הנכון של הדיפסטיט
להסתכל בתגובות בחמל זה כמו לקבל דוזה יומית של סכיזופרניה
יש לו מזל שלא עשה זאת למיארה או לגב' עמית .
הם צריכות לשלם בשבילו שישכ בו איתם מכוערות שעירות בטח נתן פעם אחת והם אצו המשכיות והוא לא אצה רוב הבחורות אם ריח מס ריח למטה דלקות איכסס
והבן הגנב של היועמשית עדיין מסתובב חופשי !
מי שיודע את שם הפו. ע בבקשה דחוף לפרסם לא לתת לו מנוח
איך זה שאף אחד לא יודע מי זה
למה זה טוב החיסולים האלה? לא תורמים כלום רק שוב מסכנים את תושבי הצפון