המתיחות נמשכת: ארה"ב תקפה מכלית נפט שהייתה בדרכה לאיראן
4 תגובות
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
אילנה אזרזר
עוד הפסקת אש כזו ואבדנו...
מיכל רועה
טראמפ.נבל.הפסדת! האירנים עושים ממך סמרטוט.קרקס.ולנו הרסת את החיים.קח למיאמי את זיבי הנבל השקרן.ותבלו.רק צאו לנו מהחיים.אפסים
דנית צצ
למה טראמפ נכנע???? עוד יתקפו את מדינת ישראל טיפש טראמפ
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
עוד הפסקת אש כזו ואבדנו...
טראמפ.נבל.הפסדת! האירנים עושים ממך סמרטוט.קרקס.ולנו הרסת את החיים.קח למיאמי את זיבי הנבל השקרן.ותבלו.רק צאו לנו מהחיים.אפסים
למה טראמפ נכנע???? עוד יתקפו את מדינת ישראל טיפש טראמפ