רמי ברודסקיתאפשר גמישות ? מר זמיר, עם כל הכבוד, ויש כבוד, אתה כ פ ו ף לדרג המדיני, אתה לא חלק ממנו, עשה מה שאתה נדרש ודבר פחות.
תאפשר גמישות ? מר זמיר, עם כל הכבוד, ויש כבוד, אתה כ פ ו ף לדרג המדיני, אתה לא חלק ממנו, עשה מה שאתה נדרש ודבר פחות.
נצא מעזה עם הרוגים ופצועים ובלי ניצחון.כל כך עצוב !